Pfff het wil allemaal even niet zo met onze kleine meid.
We hadden zo’n mooi schema. Ze sliep mooi door tot 6.00 of 7.00 maar de laatste paar dagen is het niks!
Nu moet ik zeggen ze zit ook niet lekker in haar velletje. Ze is steeds erg benauwd en kortademig, dus we moeten maandag met haar naar de kinderarts. Maar goed, het schema is dus ook helemaal weg.
Wat moet ik nu doen??
Ons schema was mooi:
tussen 6.00 en 7.00 fles
tussen 10.00 en 11.00 fles
tussen 14.00 en 15.00 fles
tussen 18.00 en 19.00 fles
en 22.30 fles
We waren erg blij met dit schema. Maar daar heeft mevrouw nu geen zin meer in.
Nu is het elke dag wisselend.
Gister avond heeft ze om 22.30 de laatste fles gehad, deze drinkt ze slecht leeg. Moet er echt veel moeite voor doen om die leeg te krijgen, dus toen was mevrouw vanacht om 4.00 wakker. En het lastige is ik krijg haar niet stil met de speen. Die wil ze dan echt niet hebben en begint zodra ik weg loop keihard te brullen.
Moet ik haar dan laten brullen? Totdat het 6.00 is??
Ik heb haar nu een klein flesje gegeven, deze gaat natuurlijk in 1 x leeg en daarna gaat ze weer verder slapen.
Maar ik ben wel bijna klaar met de gebroken nachten. En ukkie heeft het echt niet nodig.
En dan probleem nummer 2!:
Ondanks hoe vroeg of laat ze komt s’morgen kan er tussen elke voeding wel 4 uren krijgen. Maar om 18.00 MOET ze een fles te hebben. Ze begint om 17.00 al onrustig te worden en kort daarna is het brullen.
Dit zal haar huiluurtje wel zijn. Maar om 18.00 is ze zo overstuur dat ik geen andere oplossing zie dan een fles. Soms zit er tussen die fles dan maar 3 uurtjes.
Dus HELLPPPP!
Hoe krijg ik haar weer in een lekker ritme.
Alvast bedankt