Daaaaaaaaaag

Wij zijn er helemaal klaar voor, de koffer staat gepakt, morgen nog een paar laatste kleine dingen inpakken en dan vertrekken we s’middags richting Belgie, we gaan een midweekje naar centerparks.(Erperheide)

Ik wens jullie allemaal een hele fijne week, en tot vrijdag!

Liefs Nathalie & een dikke knuf Demi

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Veel plezier in het afkickcentrum voor verslaafde prikkers!

Geniet maar lekker van de rust (en euh…als je terugkomt niet gelijk van de hele week bij gaan lezen hè?! want dan ben je gelijk weer aan vakantie toe… )

Groetjes Marielle

Gewijzigd door - Marielle op 21 Apr 2002 22:37:08

Oei Ma,

Hier zijn geen “prikkers”, maar ikkeben forummers. Prikkers komen op babypagina prikbord van Ellen. SCHAAM JE DIEP! Hahahahah. Al ben ik daar wel van weggeplukt hoor hihihi

Lekker zeg ,weekendje cp, mmmmm. Zaterdag gaan Veronica en ik met vriendin/nicht naar de Efteling. Leuk hoor.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Jeetje SUPERMO… je lijkt wel van de politie, die komen jou ook een bekeuring geven omdat je 5 km. te hard hebt gereden terwijl er ondertussen allerlei criminelen aan de haal gaan!

PFFF, prikkers, forummers, www-ers, wat maakt het uit, Nederland is toch multi-culti of niet soms?!

Nou, ga maar gauw een echte heldendaad verrichten…

en als we dan toch geen zeuren ik heet hier gewoon MARIELLE en geen Ma, want dat is van het prikbord!

Groetjes van Ma

veel plezier samen met de papa van de maand!Geniet ervan

Kussies

heel veel plezier daar

groetjes bianca