Hahaha wat ben je fel Inge!
Ik vind ze ook spuuglelijk hoor
zeker voor volwassenen! Bléhhhhhh hier op school is er een moeder die steevast áltijd op crocs loopt, zomer en winter. Haar zoon ook. Vader loopt altijd op van die halve sloffen zeg maar. Pfffff!
Ik heb ze voor mezelf ook hoor. Maar alleen om in de tuin te werken. Want ze zijn gewoon super handig, en zitten heerlijk!
Ook voor de kids is het supermakkelijk. Om te spelen dus. Want naar school mogen ze dus écht niet aan. (Hoe graag zoonlief dat ook wil
loopt nu ook alweer te mopperen, andere kinderen mogen het wel. -> jammer dan, die andere kinderen hebben ook een andere papa en mama, en dus ook andere regels.)
Wij hebben voor de kids trouwens ook de echte houten klompen hoor
vorig jaar liep zoonlief daar écht veel op buiten, dit jaar kijkt ie er eigenlijk niet naar om.
Alleen als we in klederdracht lopen (doen we 'szomers als opa en oma op de historische markt in Veere staan met de sieraden) doet ie ze aan.
Ehm… terug naar je vraag
dat hangt er denk ik sterk vanaf of je idd de echte koopt of nepperds, en bij nepperds… tja dan weet je het nooit want die zijn er in zooooooooveel varianten!
Dochterlief heeft er een paar van de markt die vallen ruim: maat 20 terwijl ze schoenen 22 heeft. En zoonlief heeft er een paar uit frankrijk die vallen precies goed.