Crocs

Iemand enig idee of Crocs groot vallen?
Eigenlijk hou ik helemaal niet van die dingen, maar zn goede schoenen gaan er zo snel aan door kruipen/lopen/buiten spelen.

Julian heeft nu maat 23, tenminste dat zeggen ze in de schoenenwinkel. Heb dus normale schoenen maat 23 gekocht, maar die zijn echt nog best groot, maar ook weer niet zo dat hij uit zn schoenen glipt.

Die crocs die ik zag zijn er in maat 21/22 en 23/24
Eigenlijk moet ik 22/23 hebben, maar dat bestaat dus niet.

Weet iemand of ze groot of klein vallen?

Gewijzigd door - MamaVanJulian2010 op 26 Jun 2011 15:03:20

Gewijzigd door - MamaVanJulian2010 op 26 Jun 2011 15:03:44

Fabienne heeft ook maat 23 en onlangs ben ik dus ook maar over stag gegaan, … meer om reden dat ze makkelijk zijn voor rond het huis, zo aan en uit. Ik heb een maat 23/24 genomen en ze zitten goed. Bij haar misschien vooral omdat ze nog een bandje achter op haar hiel heeft dus ze glipt er niet uit anders vrees ik dat het de nodige valpartijen worden! Ze zijn ook erg stug dus dan is een te krappe krok, crock … ook niets. Je houdt ze ook makkelijk even onder de kraan dus al met al … toch wel een aanwinst die lelijke dingen!

Haha ik vind het ook ontzettend lelijke dingen. Maar ben vorig jaar zomer ook overstag gegaan. En nooit spijt van gehad, want wat zijn ze makkelijk. Hij kan ze zelf aan doen en zo de tuin in lopen. Hij heeft gewoon de maat croc die hij ook van schoen heeft.

Groetjes,
Sandra

hahaha, gelukkig ben ik niet de enige die ze lelijk vind haha… maar ze zijn super handig ! Michael heeft ook maar 23 en maat 23/24 passen goed.

Groetjes Sylvia

ik vind ze ook spuuglelijk en zelfs zo erg dat ik ze niet eens koop en liever zn dure schoenen naar de filistijnen laat gaan. erg he

Haha, ik ben net zoals Inge. Ik vind ze zo lelijk dat ik ze ook voor Erik weiger te kopen

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

Hihi, hier nog 1 die ze weigert te kopen

Heb nu wel van die surfschoentjes, voor op de camping, dan is het niet erg als het nat wordt.

Liefs, Anne

Dylano heeft ze ook niet maar moet zeggen dat ik indd wel hele leuke heb gezien hoor van cars ed.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

zelfs die van cars koop ik nog niet al kosten ze maar 10 cent. en rico (en ik ook wel) zijn alle2 gek van cars.
nee dankje, ik vind het het model van klompen. bah boerentroep

Inge, klompen zijn weer helemaal hip

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

@inge, niet gaan schelden he!!! hahahahahaha, deze boerenpummel heeft geen crocs, maar het wordt in mijn werk vrij veel gedragen. Ze zitten heerlijk en zijn goed voor de voeten, wat belangrijk is als je ind e zorg werkt.
Maar ik al e ook niet snel kopen voor bo, hij loopt veel op blote voeten thuis, en als we buitenshuis gaan, de schoenen of sandalen (achterhuis ook bloete voeten, mits het weer mooi is natuurlijk)

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

haha begrijp me niet verkeerd dames ik kom uit een oer boeren dorp! maar dan NOG vertikte ik het om ooit die troep te dragen, het ziet er gewoon niet uit! mag dan wel een boeren tr*tje zijn maar ik ben ook nog altijd vrouw die het liefste op naaldhakken loopt van 15 centimeter als het niet hoger is…maar helaas pindakaas, deze “ik hou dr van om er als een hak vrouwtje uit te zien” mag geen hakken meer dragen ivm mijn FM. damn!!

Hahahaha… ik vind ze ook echt foei lelijk die crocs… maar ik zweer er echt bij! Voor mijn oudste heb ik ze al sinds ze kan lopen, dus begonnen met maat 21-22… Ze zijn geweldig… heb afgelopen weekend eindelijk weer de nieuwe binnen gekregen! SUPER!!! En ja de klompen, maar ook leuke ballerina’s!

Ow… uhh… en voor mijzelf heb ik ze ook maar gehaald, voor vakantie, strand ed… super dingen zijn het!!

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

j ik weet het ik ben erg… want zelfs al zouden ze fijner lopen dan welke schoen dan ook draag ik nog liever naaldhakken terwijl ik er diezelfde avond giga pijn van ga lijden oej oej oej…wat een gedachtes hahaha

Ach ja verschil moet er zijn he, anders dragen we allemaal hetzelfde he!!

Maar hier worden ze wel gekocht en veel gedragen.
Ik heb ze voor mijn werk (in de zorg dus veel lopen) en ik loop er super op en kan daar de hele dag oplopen en vaak op andere schoenen krijg ik zere voeten.
En Jack vind het ook super,heeft ze al vanaf de kleinste maat gehad en nu nog steeds, lekker makkerlijk om zelf aan te doen en schoon te maken en het is niet erg als ze op te duur kapot gaan of er minder mooi uit zien.

quote:
en het is niet erg als ze op te duur kapot gaan of er minder mooi uit zien.

@Anna82: nog minder mooi? flauw

Hahaha wat ben je fel Inge!

Ik vind ze ook spuuglelijk hoor zeker voor volwassenen! Bléhhhhhh hier op school is er een moeder die steevast áltijd op crocs loopt, zomer en winter. Haar zoon ook. Vader loopt altijd op van die halve sloffen zeg maar. Pfffff!

Ik heb ze voor mezelf ook hoor. Maar alleen om in de tuin te werken. Want ze zijn gewoon super handig, en zitten heerlijk!
Ook voor de kids is het supermakkelijk. Om te spelen dus. Want naar school mogen ze dus écht niet aan. (Hoe graag zoonlief dat ook wil loopt nu ook alweer te mopperen, andere kinderen mogen het wel. -> jammer dan, die andere kinderen hebben ook een andere papa en mama, en dus ook andere regels.)
Wij hebben voor de kids trouwens ook de echte houten klompen hoor vorig jaar liep zoonlief daar écht veel op buiten, dit jaar kijkt ie er eigenlijk niet naar om.
Alleen als we in klederdracht lopen (doen we 'szomers als opa en oma op de historische markt in Veere staan met de sieraden) doet ie ze aan.

Ehm… terug naar je vraag dat hangt er denk ik sterk vanaf of je idd de echte koopt of nepperds, en bij nepperds… tja dan weet je het nooit want die zijn er in zooooooooveel varianten!
Dochterlief heeft er een paar van de markt die vallen ruim: maat 20 terwijl ze schoenen 22 heeft. En zoonlief heeft er een paar uit frankrijk die vallen precies goed.

@Suzsje: de mensen die me hier kennen weten wel dat ik recht door zee ben maar een klein lief teer hartje heb
enne ja voor de tuin zou ik ze misschien wel dragen zodat niemand het ziet

Gewijzigd door - MamavanRico op 27 Jun 2011 20:13:09

Weet ik toch, vandaar ook de Hahaha
Nu niet terugkrabbelen he Crocs-hater is crocs-hater! Dan maar op je hakken de tuin in!!!

Wij hebben ze ook maar mijn dochter weigert ze aan te trekken, die heeft liever teenslippers aan! ahhaahha