Crocs

Hi,

de zon schijnt af en toe en vorig jaar heeft mn kleine op (nep)crocs gelopen en dat ging verbazend goed. Ik wil nieuwe kopen maar het is lastig de maat te bepalen. het is 23/24 of 25/26. hij heeft nu mt 24. maar "echte"crocs vallen vlgs mij iets groter of niet? Moet je dan ook een cm overhouden? zoals bij normale schoenen? of juist niet voor het glippen?
Ik wil ze nl via internet bestellen en in de winkel heb ik geprobeerd te passen > hadden ze zn maat niet…

x

x Floss

ik had vorig jaar ook dat probleem ik heb toen een maat groter genomen dus in jou geval 25/26 Ging heel goed hda wel de nepperts hoor

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

hoi, Puck heeft maat 23 en van de crocs heb ik 23/24 gekocht. Passen prima en ze kan er nog wat in groeien. Ik heb ze trouwens van marktplaats. 2 paar echte voor 10 euro. Zien er als nieuw uit. Wellicht een tip.

Groet Loes

Probleem had ik ook vorig jaar met Nanik.

Ze zat er toen precies tussenin. Uiteindelijk heb ik ze toen niet gekocht. Ik zou zeker eerst ff in de winkel proberen hoor.

Doei
Bianca

Lilypie 6 - 18 Ticker

Lilypie 6 - 18 Ticker

Hoi,

ik heb geen advies alleen ik had ze vorig jaar voor mijn dochter gekocht neppers dan en die vielen erg klein. Dus misschien toch maar even op de markt kopen er komen nu veel soorten jaarmarkten en bazaars aan en daar zijn ze altijd wel te koop.

groetjes

lon106

okido, ik ga verder speuren. Idd ook op marktplaats gekeken! Maar ik wil graag die van Cars en die heb ik nog niet gevonden vandaar.
Die vind je dus niet in de winkel in dit gehucht en ik vind het zo l*llig staan om ze in de winkel te passen en dan toch via het internet te kopen…

x Floss

oh meid daar heb ik maling aan hoor.

Ik ga gewoon passen en loop dan weer weg. Maar in rotterdam kan dat misschien ook makkelijk of zijn wij gewoon wat brutaler (hahaha)

Doei
Bianca

Lilypie 6 - 18 Ticker

Lilypie 6 - 18 Ticker