Cradle swing moet weg en dat vind ikke niet leuk!

papa en mama moeten mijn cradle swing wegdoen en dat vind ikke niet leuk! ikke weeg al (bijna) 9 kg en dat is het maximum wat in mijn swing mag maar ikke vind het zo leuk daarin! en ikke kijk graag gtst met mama maar dan niet op schoot maar in mijn swing! wat kunnen mijn papa en mama kopen waar ikke in mag zitten? want ikke kan nog niet zolang in de kinderstoel en mijn wipper is kapot EN die is te laag

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Oh rico ik weet hoe je je voelt. Ik heb hem op de creche en daar mag ik ook bijna niet meer in. En de andere kindjes wel, Is niet eerlijk. Maar ik heb daar wel een wipper met massagestand.

Maar ik weet niet wat jou pappa en mamma kunnen kopen. Ik kijk wel tv in mijn wipper of bij pappa op schoot en in mijn kinderstoel kan en mag ik ook al zitten. Ik moet er even over nadenken.

-X-

Morgan

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

dankjewel Morgan, dat vind ikke lief dat je meedenkt.
Ik had net gespiekt toen mama op internet zat en ik zag dat ze op marktplaats aan het kijken was voor een wipper.
ikke heb zo’n goed geheugen dat ik de link onthouden heb, wil jij eens kijken of jij die ook zooo leuk vind? en is 50 euro duur? inc. verzendkosten dan?

ikke vind hem wel leuk want daar mag ikke in tot 18 kilo, en als ikke zo doorga weeg ik dat zo hoor maar toch

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090416/hsRY.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/aiwTp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

oh enne ikke eet al wel in mijn kinderstoel er zit gewoon een handoek tussen mijn beentjes zodat ik niet onderuit kan schuiven en er niks wordt afgeklemt.
eerst zonder handdoekje en als ikke onderuit zak na 3kwart bordje een handoekje erbij en ikke ben heel blij dan want dan kan ikke even zitten

ik wil het ook gaan proberen in de kinderstoel met Max en Romy.
Zit nu op de grond voor ze als ze moeten eten maar mn arme rug houd dat steeds minder lang vol.
Heb er twee bij de kringloop winkel gekocht ga ze even schuuren en dan rose en blauw verven ja ja krea mama haha.
En dan even bij de ikea denk ik kijken naar een rose en een blauwe stoel verkleiner.

[/url]

[/url]

Rico ik ga er even voor je over nadenken ok…Wel stoer zo’n swing! Die heb ik nooit gehad… Ik zit met eten altijd in eeetstoel en voor de rest in de wipstoel of op schoot… En sinds zaterdag ook op de grond, want ik kan eindelijk zitten… Als ik het weet dan hoor je het ok

dada jesse

[img]http://b1.lilypie.com/prSRp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

die link die ikke erin had gezet die wil ikke hebben! mij cradle swing (rainforest) moet weg, of wist je dat ikke dat bedoelde?

Hoi Rico,

Wat vervelend voor je zeg, dat je stoel weg moet! Je was er zo’n fan van en hij leek mij ook heel erg fijn om in te spelen. Jammer genoeg vond mijn mama hem te duur, maar ik had een andere. Ik zat daar ook graag in, maar nu ik een beetje kan zitten, is dat gevaarlijk. Ik zit meestal toch in de wipper, in de kinderstoel (maar ik ben dan ook ietsje ouder dan jij) of op schoot. Ik vind het moeilijk hoor…watvoor stoel je moet. Ik heb mama even op de link laten kijken en die stoel is GAAF. Ik zal mama en papa Rijco maar even lief aankijken, misschien kopen ze die dan wel voor je? Ik ben best een beetje jaloers op die stoel, hij is echt heel mooi en echt iets voor jou! Als je 'm krijgt, laat je mama dan een foto op Hyves zetten, zodat we kunnen zien of 'ie lekker zit? Veel plezier, ik denk dat je de stoel wel krijgt. Bofkont!

Kusje van je vriendinnetje Eva

Groetjes Rainbow, trotse mama

Inge voor je je lieve zoontje verwend, kijk even op je hem ergens kan vinden en dat hij dan inderdaad tot 18 kilo is want dat kunnen ze wel zetten maar neem geen risico dat het straks niet is. want waarom dan weg na 7 maanden? het kan best zijn dat het wel zo is maar ik zou het wle even opzoeken

Sorry rico dat ik me er even mee bemoei ik geloof best dat jij hem heel graag wilt hebben want hij is wel heel ergggggggggg gaafffffffffff

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

mijn mama heeft al op internet gekeken bij fisherprice en daar stond ook tot 18 kilo, en papa en mama kunnen hem waarschijnlijk voor 20 euro bij iemand anders overnemen JOEPPIEEE!!

Is dat even gaaf rico ik hoop dat je er heel veel plezier van hebt

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Gggggggaaaaf Rico! Jouw mama heeft toch altijd een neus voor koopjes he! Veel plezier in je prachtige stoel!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wij kunnen de link niet zien of is ie al weg?? Maar als het zo’n groene of blauwe is met madssage dan is het net zo’n stoel als ik op de creche heb en die zijn relaxed. Ik lig daar heel veel in en ik heb toen ik klein was er ook veel ingeslapen door dat trillen. Alleen kun je je er niet aan optrekken want dan trek ik hem over mij heen.

-X-

Morgan

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

haha en ikke ben altijd zo ondeugend dat ik dat vast ook ga doen
De stoel heet link-a-doos wipstoel
en ikke hoop dat die mevrouw mijn mammie mailt vanavond dat de andere ouders hem niet hoeven want dan ben ikke blij!!
ikke ben ook aan het springen nu en ik heb stemmingswisselingen dan ben ikke blij dan ben ikke weer verdrietig
gek he!

Dag Bo!
Ikke vind dat zo fijn voor jou dat jij zo fijn zit in die stoel! dan denk dat ikke het ook erg leuk zal vinden.
ik zie dat mijn mama stiekem een beetje nerveus is want ze heeft op het moment niet zoveel centjes en toch wil ze nog iets voor mij kopen.
Ikke doe ook altijd alles in mijn mond stoppen! Heb een rammelaar met bellen eraan en ik kan een hele bel in mijn mond stoppen! Mama vind dat niet zo leuk dus die haalt hem dan uit mijn mondje en dan ga ik maar krijsen want ikke vond het lekker! Maar mama is bang dat het te gevaarlijk is, wat een domme mama heb ik he Maar wel heel bezorgd dus dat is wel heel lief!

Ikke lig nu slapend te typen want ikke lig in bedje. mama weet niet dat ikke stiekem aan het ikke benne ben! Ikke kon niet slapen dus daarom maar even met jullie kletsen.
Wil heel graag kunnen slapen maaar door mijn nare sprong lukt het gewoon heel moeilijk

Ik typ ook vanuit mijn bed enne zo’n mooie stoel heb ik niet op de creche. Ik heb de lichtgroene voor de iets kleinere kindjes dus ik denk dat ik binnenkort ook niet meer op die stoel mag. Eigenlijk is het niet eerlijk. Maar ik ben lekker de snelste van de baby’s samen met mijn vriendje Teun en wij gaan lekker buiten het hek naar de dreumissen en dan gaan we daar de dreumissen vervelen enne ik ga altijd met de muziek spelen of met de keuken.

Heeft jou mamma al opgetelefoneerd met de mevrouw van de stoel?? Want dan wil ik wel een keer in jou stoel komen zitten.
Ik ga nu wel even verder slapen want ik ben zo moe, ik heb het ook weer druk gehad vandaag.

Slaap lekker vanacht enne wel doorslapen he das namelijk goed voor ons zegt mamma.

-X-

Morgan

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Dag dag, daar ben ikke weer

Jaaaaaaaaaaaaa mama mag de stoel kopen!!
ze heeft de centjes al overgemaakt en nu is het afwachten tot ik hem binnen heb.
als die mevrouw nou heel stom is stuurt ze hem niet op en heb ikke nog geen stoel
En Morgan, wat goed van jou zeg dat jij al zogoed kan spelen, want jij kan natuurlijk ook al zitten? ikke nog niet helemaal wel in de eetstoel knap he van mij!!

en Bo, Alles gaat naar het mondje want dan kunnen wij flink onderzoeken wat dat allemaal is. en het isse ook errug lekker he! ikke had vandaag weer die bel van mijn rammelaar in mijn mondje en papa zei: rico haal is uit je mond
en toen deed ikke dat en was papa heeeel trots op mij! en mama zei al: nou Rico leert snel! dus ikke krijg allemaal complimenten en dat maakt mijn sprong een stukje makkelijker. ook ikke kom er wel al duren sommige dingetjes wat langer…maarja ik kan in ieder geval wel papa roepen en dat is ook iets om trots op te zijn, maar soms doe ikke heel hard papa schreeuwen en dan schrik ik en moet ikke huilen