Corne beef

Weet iemand of je corne beef mag eten op je boterham als je zwanger bent. Ik dat rauw vlees? Ben er net achtergekomen dat het ook niet goed is om venkelthee te drinken en anijs dus daar moet ik ook maar mee stoppen.groetjes chantal

Chantal

Ja, cornet beef mag je eten tijdens je zwangerschap.

Is zelf goed wanneer je bloedarmoede hebt, want er zit veel ijzer in.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

ow lekker dan ga ik dat nu op mijn boterham doen! bedankt!

Chantal

Ok, eet smakelijk

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Wat me opviel toen ik zwanger was van de boys is Dat je niet meer mag eten En eigenlijk is het raar he want hoe deden onze moeders en omas dat
Ik heb me er niet altijd aan gehouden hoor
Als ik ergens zin in had deed ik het ook gewoon
En ik heb twee gezonde boy`s op de wereld mogen zetten

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Ik kreeg de directe medeling dat ik beslist geen kaneel mocht. En toen ik hoorde dat ik dus WEL appeltaart had mogen eten had ik zwangerschapssuiker en mocht ik het weer niet

Groetjes,

Michèle

GEEN KANEEL??? Waarom niet? Oh jee dat gebruik ik best vaak eigenlijk… wat kan er nu gebeuren dan?

Lilypie

Lilypie

nou als je een kilo kaneel zou eten dan zou het als stollingsmiddel kunnen werken. Maar dan moet je dus extreem veel kaneel eten.

Groetjes,

Michèle

Toen ik zwanger was van Tim kreeg ik te horen dat kaneel wel mocht, maar dan met mate. Ik heb me er wel aan gehouden, maar wel in mijn achterhoofd gehouden dat je eigenlijk steeds meer dingen niet mag tijdens je zwangerschap die vroeger wel mochten. Zal dus naar mijn mening echt geen kwaad kunnen als je ergens een keer iets te veel van eet.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Oh jee, dat moet ik dan dus al helemaal niet eten, want ik ben al aan de anti-stolling… Nou bedankt, ik zal er rekening mee houden…

Lilypie

Lilypie

Vraag het even na anders dan weet je het zeker.

Groetjes,

Michèle