Controle internist


#1

Vanmorgen moest ik weer voor controle bij de internist iv mijn ever. Daar heb ik al ongeveer 10 jaar lang iedere half jaar een afspraak omdat mijn lever waardes niet goed zijn (lichtelijk ontstoken) nu leek het er op na de vorige keer dat het eindelijk beter ging, waardes zo goed als normaal, dus ik helemaal happy, maar vandaag weer even een domper. de waardes zijn weer verslechterd, en de internist snapt er niks van, aangezien mijn suikerwaardes prima zijn. Hij twijfelt dus nu aan wat de oorzaak is (lekker dan na 10 jaar) en wil dus over 3 maanden weer bloedprikken, er wordt dan op alles wat hij kan bedenken geprikt, waaronder dus hepatitus C, maar hij gaf al aan, lijkt mij stug dat dit het is, want dan had dit 10 jaar terug ook al bekend moeten zijn, maar ja, heb na de geboorte van bo wel een bloed transfusie gehad dus even voor de zekerheid. Zijn de leverwaardes over drie maanden niet gezakt, dan gaat hij een lever bioptie doen.
Lekker pijnlijk, maar helaas wel noodzakelijk dan

Op zich zijn de waardes niet dramatisch slecht hoor, ok het is niet goed, maar 10 jaar terug waren ze beduidend slechter, en zelfs toen zeiden ze dat het wel mee viel, dus het is niet zo dat ik nu dood en dood ziek ben. Hij denkt ook niet dat het iets erntigs is, want daarvoor zijn de waardes weer te goed en duurt het niet 10 jaar zonder dat het extreem verslechterd, maar wat het wel is, dat weet hij niet en dat wil hij nu eindelijk toch maar eens weten

Ben dus beneiuwd over 3 maandjes , we zullen zien!

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers


#2

Wat balen meid. Ik hoop met je mee dat de oorzaak niet iets ernstigs is!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#3

Ik hoop het ook Mriek en volgens de Internist was dat het waarschijnlijk ook niet, want anders was het ergens in die 10 jaar wel veel erger geworden. er is dus iets wat die leverontsteking veroorzaakt en de kans is heel groot dat het antwoord en remedie vrij simpel is, maar goed, dan moeten ze daar eerst achter komen
Voor hetzelfde geld is het heel simpel paracetamol de boosdoener. Ik slik het misschien 1 keer per week en dan 2 tegelijk, maar misschien reageer ik gewoon hoog gevoelig op paracetamol, het zou zomaar kunnen. Ik slik de komende 3 maanden dus geen paracetamol meer, en als ik toch pijnstillers nodig heb, dan maar iboprufen ofzo, kijken of dat werkt.

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers


#4

Ik hoop dat je daarmee de oplossing te pakken hebt!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#5

Dat is zeker ontzettend vervelend en balen. Ik hoop voor je dat ze snel de oorzaak gevonden hebben en dat het idd niks ernstigs is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers


#6

lees het nu pas! pff wijfie, oke het is misschien minder slecht dan 10 jaar geleden maar dan nog, een lever biopsie vind ik wel heavy om te lezen hoor!
ik hoop echt dat het niet nodig hoeft te zijn, denk aan je! X