Controle cb en zindelijkheid

Vandaag weer bij het cb geweest. Damian is nu 80.5 cm lang en weegt op 10 gram na 11 kilo. Ze vonden hem erg groot maar in verhouding wel goed. De prikjes gingen gelukkig ook goed en hij gaf zelfs de arts bij het weggaan gewoon weer een handje.

nu heb ik alleen een vraag. We komen thuis en damian rent naar de wc deur en begint pffft (geluidje als hij gepoept heeft te maken) ik gaf er eigenlijk weinig aandacht aan maar na 5 min had hij dus een poepbroek en kwam hij vol tranen naar em toe. Hij doet dit nu al een paar keer maar met plassen niks. Is het nu toch tijd om een potje aan te schaffen en als hij dan aangeeft dat hij moet poepen het op het potje proberen of is hij daar toch nog te jong voor?

Een potje aanschaffen is nooit overbodig lijkt me!
Mijn dochter word bijna 2, en al met al staat de pot al een jaar in een hoekje in de kamer.
Soms moet de pop er op, soms moet ze er zelf op. We hebben zelfs een paar dagen gehad dat ze 2 of 3 keer op de pot plaste. Het is hier geen moeten, maar als ze wil kan ze hem zelf pakken, en mag ze proberen.
1 jaar is nog wel vroeg, maar proberen/aanreiken kan altijd.