…
Gewijzigd door - mellanie op 08 Mar 2012 13:36:48
nee is logisch dat je daar een rotgevoel over hebt en zou gewoon recht op de man af vragen wat zijn bedoelingen met Damian zijn. Of hij wel contact wil.
Liefs Michelle
ik zou ook op de man af vragen wat hij met Damian wil. Vandaag nog, weet jij meteen waar je aan toe bent, ook al is het antwoord misschien niet zo leuk.
liefs woezel
wat erg lijkt me dat… Zo sneu voor je zoontje Ik kan dat niet zo goed begrijpen, jij was toch degene die de relatie verbrak? Hoe kan het dan zijn dat hij zijn kind helemaal niet schijnt te missen…
Ik zou het ook gewoon vragen hoor, je wil toch weten waar je aan toe bent? Vraagt je zoontje naar zijn papa? Want als hij dat gaat doen zou je ook eerlijk antwoord moeten kunnen geven, dus gewoon aan hem vragen hoor! en heel veel sterkte hiermee, lijkt me zo moeilijk
Groetjes Anouk
Vragen wat hij met Damian wil. En dat gedoe met die spullen zsm regelen, dat kan vaak veel gedoe geven en je kan daar maar beter zsm klaar mee zijn.
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Ik sluit me bij de overige reacties aan. Ik zou er zeker naar vragen, want nu zit jij ook iedere keer in onzekerheid en het is logsich dat je wilt weten waar je aan toe bent. Vind het wel raar hoor dat hij helemaal niet naar zijn zoontje omkijkt. Het wordt steeds duidelijker dat je zoals ik het allemaal lees een goede stap hebt gemaakt om bij hem weg te gaan. Maar voor je zoontje is het wel heel sneu, want ondanks dat papa en mama uit elkaar gaan zou het voor hem wel zo prettig zijn om met beide contact te hebben.
Nogmaals heel veel sterkte!
Groetjes,
Sandra