Consumentenonderzoek Kinderopvang


#1

Wij zijn twee studenten van de Fontys Hogeschool Marketing Management. Voor ons afstudeerproject zijn wij bezig met een onderzoek naar de invulling van een marktplaats kinderopvang. Deze marktplaats moet gaan inspelen op de behoeften van ouders. Met dit onderzoek willen wij de wensen van ouders rondom de flexibiliteit van kinderopvang achterhalen. Deze flexibiliteit heeft betrekking op het ruilen van uren, de afname van extra uren en de mogelijkheid tot wisselende opvangroosters.

Om een beter inzicht te krijgen in de behoefte van ouders, met kind(eren) bij een kinderopvangorganisatie, hebben wij deze enquête gemaakt. Indien u binnen deze doelgroep valt, verzoeken wij u vriendelijk om deze enquête in te vullen. Het invullen zal niet lang duren, binnen 5 minuten bent u klaar.

Wij danken u bij voorbaat voor uw medewerking.
Marly & Moniek

Klik op de onderstaande link om de enquête te starten:
http://www.kiss4kids.nl/Enquete/enquete_page1.asp


#2

Hallo,

Ik had jullie vorige oproep ook zien staan, maar kan jullie helaas niet helpen omdat wij geen kind in de opvang hebben.
Succes verder!

Groetjes, mamma van Stephan


#3

ook hier niet


#4

Ik wel, ik ga het invullen

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)


#5

Nou ik heb 'm ingevuld hoor!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).


#6

Heb m ook ingevuld !!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003