Consultatiebureau

Ik vraag me af hoe dat bij jullie gaat. Nou kom ik uit Zoetermeer en elke maandag is er een inloopspreekuur waar je met je vragen terecht kunt. Op andere dagen kun je een 0900 nummer bellen en dan sta je 10 minuten in de wacht en als je eenmaal aan de beurt bent krijg je niet direct een advies maar dan zegt ze dat ze een mail moet sturen naar de praktijk in Zoetermeer en dan zullen zij contact met mij opnemen. Nou heb ik een huilbaby gehad, nu is het inmiddels prima, maar ik het wel 3 keer gehad dat ze dan pas een week later contact met mij opnemen! Terwijl ik erbij vertel dat ik echt aan een goed advies toe ben! Nu heb ik een klacht ingediend bij hun manager omdat ik het niet fatsoenlijk vind als iemand pas een week later belt terwijl er urgent bij vermeld staat! Ik vraag me af wat jullie ervaringen hierover zijn. Herkennen jullie dit ook of heb ik gewoon pech?

hai!

ik denk dat je gewoon pech heb…wel naar trouwens!
heb zelf een burootje in maassluis en ook ik heb al vaak gebeld! maar ze noteren me nummer en binnen 2 uur word ik terug gebeld door een verpleegkundige! dus wat dat betrefd heb ik alleen goede ervaringen!

Hoi,

Ik heb nog nooit zo n nummer 0900 gebeld, dus heb hier geen ervaring mee.
Als ik op een probleem stuitte bij 1 van de kinderen dan vroeg ik wel raad aan mijn zussen, moeder of vriendinnen.
Op het cb hebben ze toch vaak andere tips en daar ben ik het dan vaak niet mee eens.

En ja wachttijden bij de telefoon zijn erg irritant.
Verder vind ik dat je gelijk geholpen moet worden.
Goed van je dat je een klacht hebt ingediend.
Maar kun je geen advies vragen in de familie/vriendenkring?
Er zijn er vast ook met kinderen en die kunnen je ook wel tips geven.

Groetjes Lisan.

Wat jammer nou om te horen dat ik momenteel de enige ben die mee heeft moeten maken. Ook is mijn kleine tijdelijk opgenomen geweest in het ziekenhuis vanwege het overmatig huilen. Nu gelukkig weer thuis en behalve zijn sprongetje gaat alles verder prima.

Familie en vrienden heb ik natuurlijk wel en ik vraag ze altijd om advies, maar toch wil je soms op zo een moment een deskundige om advies vragen, vooral als je familie en vrienden nooit een huilbaby hebben meegemaakt.

Ik vind dat ik zeker een goede begeleiding verdien door de consultatiebureau, maar ik begon het op een gegeven moment normaal te vinden dat ze mij pas een week later gingen bellen! Juist daarom ben ik blij om jullie reacties. Zo weet ik dat het een welverdiende klacht is geweest. Hopelijk doen ze daar wat mee.

Gr. Selma

nee ik vind dat niet normaal.
Als ik bel, krijg ik de zorgboog aan de lijn, ik vraag of ze me kunnen doorschakelen, en soms kan dat, maar meestal zeggen ze: er wordt vandaag nog terug gebeld.
en dat gebeurd ook ALTIJD, meestal binnen een uur al.
als ik zeg dat het heel dringend is wordt ik meteen doorverbonden.
zou een klacht indienen en naar een andere cb gaan

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Bedankt voor al jullie reacties, maar ik wil er nog iets aan toevoegen. Mijn eigen begeleider is net bij thuis geweest, die is eindelijk terug van haar vakantie. Die had allerlei gekke verhalen gelezen in mijn dossier en gaf eerlijk aan dat ze idd moeilijk bereikbaar zijn, waar ze ook momenteel hard aan werken. Verder gaf ze aan dat ze niet altijd klaar kunnen staan voor mij, nou dan valt je b… toch open! Nou zei ik, dan weet ik in ieder geval dat ik op jullie niet kan vertrouwen.

Ben trouwens erg blij dat er zo een site bestaat, ik heb meer aan jullie tips en ervaringen en kom er veel verder mee. Mijn huilbaby is in tussentijd erg veranderd in een vrolijk babytje verder rest nog de voedingsprobleem (sprongetje) maar daar zie ik nu ook al verandering in komen!

Hartstikke bedankt voor al jullie steun dames!

Groetjes, mama van Meric

Graag gedaan hoor!
Geen goed cb dus!

Groetjes Lisan.