Even benieuwd, welke van de twee zouden jullie bellen als jullie willen dat er eens extra naar je kindje word gekeken?
Ons ventje is eigenlijk is alles redelijk vlot, zitten/liggen/kruipen en staan probeert hij. Maar daar zit gelijkertijd het probleem. Zijn enkeltjes klappen dubbel als hij gaat staan! Hij staat dus wel, maar op de hele zij kant van zijn voet. Ik kan hem bij wijze van onder de voet kietelen als hij staat!
Nu is het zo dat hij zo zijn best doen met staan, en proberen te lopen, maar dat valt niet mee als je niet op je voet staat!
Ik heb al eerder het idee gehad dat dit niet klopte, maar krijg er nu echt een naar gevoel bij! Hij wil zo graag… op aanraden van moeder en meerder vriendinnen het consultatiebureau gebeld, en gevraagd om een afspraak. Onze eerst volgende staat in de derde week van oktober, en dat duurt me te lang! Ze kunnen me op zijn vroegst een afspraak geven rond eind september, ook dat vind ik te lang!
Nu besloten het dan maar via de huisarts te doen, maar dat was niet de goeie weg volgende de mevrouw van het bureau, maar ook daar is een huisarts toch voor? Of ben ik nou gek?
Zal zo eens horen (na 2n kan ik bellen) en zal wel zeggen dat ik bij het bureau minimaal een maand moet wachten. Ben nu namelijk heel benieuwd of er iets niet mankeert aan die kleine enkeltjes!
Manderijn