Constant diarree

Beste ouders,

Mijn zoontje van 1.5 jaar heeft eigenlijk altijd diarree. De ene keer dunner dan de andere keer. De huisarts zegt dat er niets aan de hand is, omdat hij zo levendig is. Maar ook heeft hij vaak koorts.
Tja dat is hij zelfs als hij 39.5 graden koorts heeft.

Wie heeft tips of ervaring hiermee.

Geen ervaring, maar als ik jou was zou ik als je het niet vertrouwd maar eens een verwijzing naar een kinderarts vragen. Zal niet de eerste keer zijn dat de ha het als is niks afdoet omdat een kind levendig is.

Groetjes,

Michèle

Lijkt mij ook niet goed. Als je het niet vertrouwd ga naar een andere arts of naar een kinderarts. Drinkt hij wel goed?

groetjes Carolien

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tja daar zat ik ook al aan te denken ja…
Zelfs aan een homeopathische arts.
Daar ervaring mee?

Heeft hij geen voedselallergie? Het kan ook zijn dat hij het Rotavirus heeft, dit komt veel voor bij jonge kinderen. Misschien wel goed om een kinderarts te raadplegen.
Groetjes

jantje

Ja hij drinkt wel goed ja…
vreemd he…

quote:
Lijkt mij ook niet goed. Als je het niet vertrouwd ga naar een andere arts of naar een kinderarts. Drinkt hij wel goed?

groetjes Carolien

<a href=“http://lilypie.com/">[img]http://lilypie.com/pic/2009/12/23/9NCe.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb2f.lilypie.com/cdRUp1.png” width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Gelukkig dat hij goed drinkt. Is het echt dun zo van water of dunne poep waaraan je nog kunt zien wat hij gegeten heeft? Ik ben natuurlijk geen arts maar Sanne heeft ook niet altijd dikke poep. Is altijd wel wat dun, maar volgens mij lijkt het ook gelijk dun omdat het in een luiertje komt en geen kant uit kan en fijn wordt geplet door de billen van de kleintjes.

Lekker smakelijk.
Maar als je het niet vertrouwd echt ga naar de dokter.

Groetjes carolien

Maar vaak koorts is natuurlijk niet goed. Is het al lang aan de gang, of misschien krijgt hij kiesjes? Of misschien heeft hij deze allang?

Als de huisarts hier zo op reageerd en je al zelf aan een homeopatisch arts hebt gedacht, zou ik het doen!
Ik heb er hele goed ervaringen mee en weet bijna zeker dat het goed opgelost kan worden daar.
Gewoon doen dus!
En even checken, want sommige zorgverzekeraars vergoeden het ook nog (of een gedeelte)

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

hier wel eentje met ervaring mijn dochter heeft drie jaar diaree gehad en er is nu eindelijk een ziekte uitgekomen colitus ulcorosa heeft jou zoontje last van slijm en bloed in zijn ontlasting hoe is zijn groei groeit ie gewoon goed
als er bloed en slijm in zijn ontlasting vind zou ik eerst aan de dokter vragen voor ontlasting kweekjes dat moet je dan drie dagen doen en dan opsturen daar mee kunnen ze kijken op er een paraziet aanwezig is is dat niet het geval gelijk door laten verwijzen naar de kinderarts echt doen hoor want ik weet wat het is om drie jaar zo te lopen en dat de dokte het ook niet weten maar ja wat mijn dochter heeft hoort ook niet op deze leeftijd zij is ook de jongste die in nijmegen behandeld word met deze ziekte laat me weten wat er uit komt

gr de mama van leyla

veronique daniels

Bedankt voor alle reacties

even een update.
Ik ben naar een homeopatische arts geweest en heeft geconstateerd dat na de BMR/MenC prik de klachten zijn ontstaan. Waarschijnlijk zijn niet alle bacterien uit zijn lichaam gegaan, vandaar dat hij geen weerstand heeft en alle virussen oppikt.
Ik heb korrels gekregen wat ik 1x per week geef voor de komende 4 weken. Even afwachten hoe hij hierop reageerd.
Ik houd jullie op de hoogte.

groetjes Miranda, mama van Kyano

Fijn dat de homeopatisch arts iets kon vinden, en dat er waarschijnlijk ook nog iets aan gedaan kan worden.
Ik hoop dat het goed werkt!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Gisterochtend heeft Sanne ook de BMR prik gehad en die andere. En gisteren had ze dus ook een hele mega dunne luier en vandaag weer. Zo erg dat wel haar compleet moesten verschonen. Ze is er echter wel vrolijk onder. Drinkt ook wel goed. Ik twijfel een beetje tussen prik of weer tandjes.

Ik wacht af.

groetjes Carolien

De ‘bijwerkingen’ van de prik zijn pas een week later aanwezig. Het kan dus tandjes zijn. Houd het wel in de gaten. Mocht het na een maand nog steeds zo zijn, kan je beter naar een homeopaat gaan. De huis- en kinderarts geloven je niet hierin.
Succes!!!

Gisterochtend heeft Sanne ook de BMR prik gehad en die andere. En gisteren had ze dus ook een hele mega dunne luier en vandaag weer. Zo erg dat wel haar compleet moesten verschonen. Ze is er echter wel vrolijk onder. Drinkt ook wel goed. Ik twijfel een beetje tussen prik of weer tandjes.

Ik wacht af.

groetjes Carolien

@Andrea.
Goed berichtje van je want ik wist het ook niet. Ik geef Nick ook dagelijks roosvicee en soms krijgt hij meer dan 2 bekers omdat hij graag drinkt. Hij had de afgelopen tijd ook veel dunne luiers. Kunnen ook de tanden zijn maar ik ga nu ook zeker opletten met de roosvicee. Maar ja, ik dacht het is lekkerder dan alleen maar water.

Groetjes Bianca