even een vraagje:
mag je naar een concert als je zwanger bent, als het concert plaats vind ben ik 13 weken zwanger. ik heb het als Kado van mijn moeder gehad paar maanden geleden, maar ik vrees dat het niet mag.
xxx, Evaa.
even een vraagje:
mag je naar een concert als je zwanger bent, als het concert plaats vind ben ik 13 weken zwanger. ik heb het als Kado van mijn moeder gehad paar maanden geleden, maar ik vrees dat het niet mag.
xxx, Evaa.
ehhhhhhhh tuurlijk genieten ze zelfs lekker mee…
bij roy was ik bij river dance geweest was toen dacht ik 30 weken
helaas tappen doet ie niet nu m,aat toen in me buik wel…geweldig!
tries
Ik ga in oktober naar marco borsato. Ik ben dan ongeveer 25 weken zwanger, ik merk vanzelf wel of de kleine het leuk vind of niet, maar ik in ieder geval wel. Miosshcien dat ik niet uren kan staan ofzo maar zittend krijg je er ook een hoop van mee
Liefs Elysa
Gewijzigd door - Elysa op 17 Sep 2008 13:00:23
Hoi hoi
Gewoon lekker gaan joh. Beeb ligt wel mee te swingen in je buik!
Ben zelf ook wel eens naar de bios geweest en daar was 't geluid ook niet al te zachtjes (understatement), maar Jens leek 't toen al wel geweldig te vinden. Hij schrok wel eens van een harde knal in de film (pirates of the carribean) en probeerde toen wel via m’n navel te ontsnappen, maar heb er verder geen last van gehad!
Geniet van 't concert!
Gewoon lekker van genieten!
De kleine danst gewoon mee hahaha
veel plezier
groetjes GYtha
ikga ook naar marco borsato,
ik had ergens gelezen dat je niet boven de 80 decibel mocht ofso, en ik wist niet hoeveel decibel marco levert haha.
bedankt voor zoveel reacties!
xxx, Evaa.
hihi, bedankt dat het gezegt word
ik wil er ook het beste van maken, en er alles aan doen.
want me kindje gaat voor mijn plezier, en als dat concert schadelijk zou zijn gaat mijn kindje voor en dan zou ik niet gaan.
fijn dat iemand het ook opmerkt .
xx, Evaa.
gewoon gaan kleintjes vinden muziek erg leuk ook nu al in je buik ,
en als je nu elke keer het zelfde nummer afspeeld kennen ze het op een gegeven moment ook .
gr de mama van leyla
ps ik ben het met joyce eens hoe je nu al bezig bent voor je kleine.
ik doe het zelf ook mij op de laaste plaats zetten eerst mijn dochter en dan mijn fam en dan ik zelf een keertje.
ga zo door
veronique daniels
hihi, nou wel leuk hoor :D,
ik krijg gelukkig ook felicitaties, ipv negatieve reacties!!
over 3/4 weekjes naar de verloskundige dan ben ik 12/13 weken,
wat gaat er allemaal gebeuren?
ik weet dat er bloed word afgenomen en urine getest en het hartje luisteren maar krijg je ook een inwendig onderzoek?
xxx, Evaa.
nee met 12 a 13 weken krijg je bij mijn weten geen inwendig onderzoek meer. Vanaf 12 weken ging ik ook naar de vk, beide keren en ik heb een inwendig onderzoek nooit gehad.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
De verloskundige zal zelf geen bloed afnemen. Daarvoor moet ze je als het goed is een formulier sturen zodat je bij een prikpost kunt laten prikken. Als je dat formulier nog niet gehad hebt, zou ik even bellen, want het is wel fijn als ze de uitslag binnen heeft als jij voor het 12/13-weken-bezoek komt.
Zou goed kunnen dat voor urine testen hetzelfde geldt. Mijn verloskundige heeft in elk geval nooit urine getest.
Groetekes, Sje
Elysa,
ik ga 21 okt. naar marco
ik ga vanmiddag de verloskundige bellen voor een afspraak.
kan ik gelijk vragen wat er allemaal gaat gebeuren.
xx, Evaa.
En dat heb ik nooit gehad: wegen. Ik heb dat eens gevraagd waarom dat nooit hoefde en toen gaf de verloskundige aan dat dat helemaal niks zei over het verloop van de zwangerschap. Zij vond dat dat niks toevoegde omdat de ene vrouw heel weinig aankomt en de andere heel veel. Het zegt niks over hoe het kindje groeit. Ze hield het dus altijd gewoon bij baby meten.
Groetekes, Sje
Ik ben en word ook nooit gewogen bij de vk. Urine heb ik (nog) niet moeten laten testen, me bloed is wel geprikt. De vk meet wel de grootte van mn baarmoeder tegenwoordig en sowieso meet ze elke keer mn bloeddruk en luistert ze naar het hartje.
Liefs Elysa