Computer spel zelfde als gewoon spel?


#1

Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Het bekende ( denk ik) spel candy crush wat je op de computer kunt spelen vind mijn dochter van vier ( april vijf) super leuk en ze is er nog goed in ook. Geluk waarschijnlijk maar ze krijgt het wel voor elkaar. Nu zag ik het spel Bejeweled bordspel, naar mijn idee een soort gelijk spel, ook snoepjes, juwelen op een rij krijgen van drie.
Maar er staat op vanaf acht jaar. Heeft iemand een idee of ze dit zou kunnen want het lijkt mij een leuk spel ( ook voor mij om mee te spelen). En omdat ze het op de computer door heeft heb ik het idee dat dit ook leuk kan zijn. Iemand ervaring ermee?


#2

Je 2e topic is verwijderd.
Ik denk dat ze dat prima kan spelen. Bejeweld is er ook voor op de wii, volgens mij staat daar geen leeftijd bij. Ik denk dat het meer om het inzicht gaat waardoor een leeftijd erbij vermeld staat.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#3

bedankt voor je reactie, ik ga het lekker kopen! Het lijkt me ook leuk om het samen met haar te spelen en wellicht ook alleen. Ga het gewoon proberen!


#4

Als ze het inzicht heeft, maakt de leeftijd niet zoveel uit nee.

Groetjes Manderijn.


#5

nog niet aangeschaft maar ik begrijp dus wel dat je niet echt naar de leeftijdsaanduiding hoeft te kijken.
vind het toch moeilijk om leuk speelgoed aan te schaffen. Ik heb een dochter die niet echt favoriet speelgoed heeft, meer knutselen en spelletjes. Speelgoed waar ze echt eens alleen mee kan spelen zou een uitkomst zijn maar moet voor haar nog uitgevonden worden…
Dus schaf ik maar speelgoed aan wat ik ook leuk vind om met haar te spelen…