Computer/laptop

Nou, na een week niet online te zijn geweest, wegens een kapotte laptop, ben ik er weer
Nu is hij echt definitief afgeschreven… en dat betekend dat er wat nieuws moet komen, want ik heb het wel nodig!
Nu hebben we voor een weekje een laptop van iemand anders.

Maar de vraag is nu:
Wat gaat er komen? Een laptop of een computer?

Wat hebben jullie thuis staan?

Ik hoorde dat een laptop vaak sneller stuk gaat (de mijne was na 3 jaar stuk…), en computer dus langer meegaat.
Máár, als wij een computer kopen, dan komt hij in de slaapkamer te staan, en normaal zit ik gezellig op de bank met mijn laptop huiswerk te maken.
Qua prijs maakt het niet zoveel uit…
Wat te doen?

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Hoi liske, welkom terug.
Vervelend he als die dingen stuk zijn, zeker als je er afhankelijk van bent.
Wij hebben sinds 2 jr een laptop, vind het ideaal, lekker op de bank met het ding.
Vroeger hadden wij een vaste computer en die stond op zolder, vond dat altijd erg ongezellig. We zijn toen gaan kijken of we een computerkast konden krijgen, de gene die ik leuk vond koste klauwen vol geld dus toen besloten om een laptop te nemen, en zou niet meer anders willen.
Suk6 met het nemen van je beslissing…

Gr Patries

Heej Anne,

Ik heb zelf ook een laptop, vooral omdat je met je studie zit je kan hem zo gezellig meenemen op de bank, in de trein, naar school als je een presentatie moet houden of een tussenuur hebt. Vooral als je dan ook nog draadloos internet hebt kan je overal in huis zitten.

Zelf vind ik het een stuk handiger en het neemt minder ruimte in, of het ook sneller gaat dan computers of langzamer, ik heb eerlijk gezegd geen idee

Groetjes Jana

Hoi, Welkom terug.

Wij hebben een pc staan ( in een computerkast) en het internet gaat draadloos. Als je niet draadloos internet hebt gaat dat meestal vlotter. Mijn wederhelft zit in de ict dus tja… loopt hier vlekkeloos nooit wat te klagen.
Maar wij nemen er ook een laptop bij. Net wat je zegt lekker op de bank ideaal…

Succes met het maken van een keuze

hier geen laptop hoor vind het ondingen hier een gewone pc in de woonkamer lekker gezellig vooral s avonds als ik mijn series kijk en manlief achter de pc zit kun je toch nog een gesprekje voeren

maar misschien ivb studie is een laptop wel handiger

before you judge me, try hard to love me

Hier een gewone pc, maar wil er wel een laptop bij. Maar dan nog blijft de gewone pc staan met het oog op Dylano straks lijkt me niet geslaagd zo’n kind met laptop

Liefs Michelle

Hier een HP-laptop die al zeker 7 jaren meegaat en zeer intensief gebruikt wordt! Heb er zelf alleen een nieuw toetsenbord ingezet omdat ik een toets had gesloopt door een koekkruimel die ik er niet meer uitkreeg. Kostte me maar 50 eurootjes, daar heb je geen nieuwe laptop voor. Manlief heeft een Asus-laptop die het net na de garantieperiode begaf en een reparatie van een paar honderd euro opleverde (was goedkoper dan een nieuwe laptop). De gewone Acer pc van ons begaf het binnen twee jaar en dat merk kiezen we nooit meer. Wij doen het nu met de laptopjes en dat bevalt ons prima. Voor groter beeld (heb nog 15 inch) sluit ik een externe monitor aan, ideaal. We hebben sinds een paar maanden ook een lcd tv die dienst kan doen als monitor, dus qua beeld hier niets te klagen. Heb je toch nog je toetsenbord op je schoot en een mega groot beeld.

Succes met beslissen.

Wij hebben sinds een maandje of wat een MacBook (laptop). We hadden al een tijd een pc, maar ik vond het ongezellig om boven te zitten als mn man beneden tv zit te kijken. Andersom ook. Daarom hebben we besloten om ook een laptop te kopen, ik vind het ideaal, zeker als je de pc niet in de huiskamer wilt. Ik hoor over Apple goede dingen, dus ik hoop dat ons lappie lekker lang meegaat.

Liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Wij hebben beide, maar de laptop word alleen gebruikt als we bijvoorbeeld een weekendje weg gaan, of als we uitzending gemist kijken via de laptop op de televisie.
Ik vidn het heel onhandig om te typen en scrollen met zo’n laptop op de bank, dus geen mij mijn bureaustoektje en het computerbureau maar Ik ben bijna vergroeid met deze stoel

Groetjes Anouk

Hmm… verschillende reacties dus, maar de meesten hebben wel een laptop.
Ik hoorde gister toevallig dat een Dell heel goed schijnt te zijn.

Moet het nog even overleggen hier thuis, maar ik denk dat ik inderdaad liever een laptop heb. Zelf had ik een acer, dus die komt er niet meer in.

Liefs, Anne

Ik heb een laptop, maar wil wel een ding opmerken. Er was geloof ik uit onderzoek gebleken dat het voor mannen slecht is de laptop direct op hun schoot te zetten (ivm afname sperma) dus als jullie nog een aantal kindertjes willen misschien toch even duidelijk maken dat de laptop bij mannnen niet op schoot hoort! Heeft te maken met de warmte!

Bedankt malawimamajada, maar gelukkig zit mijn vriend eigenlijk nooit met de laptop. Alleen ik.

Alhoewel ik me over de kwaliteit van zijn sperma geen zorgen maak, gezien wat het al heeft aangericht

Liefs, Anne