Vanmorgen bracht mijn vriend Stephan naar school (normaal doe ik dat, maar ik was nogal verkouden en kon zodoende lekker rustig aan doen, lief hè?? ).
Maar goed, ze vroegen dus: "heee, is de mamma van Stephan er niet? We wilden haar wat vragen"
Nou zegt mijn vriend, je mag het ook wel aan mij vragen hoor, dan geef ik het wel door aan haar zodra ik thuis ben.
Wat blijkt nou: één van de leidsters is er dinsdag niet en vanwege bezuinigingen mogen ze alleen vrijwilligers als invalhulpen vragen.
En nou dachten ze dus aan mij omdat ik altijd zo spontaan ben en een leuke, gezellige moeder etc. etc.
Bloos, bloos Haha, voelde me natuurlijk wel een beetje vereerd hiermee
Nou vroegen ze, toen ik Steef kwam ophalen, of ze mij dan ook op de reserve lijst mochten plaatsen, om vaker in te vallen als het nodig is.
Nou, ikvind het prima hoor!
Ben altijd al gek geweest met kinderen en heb altijd al met kinderen willen werken (ben alleen adm. medewerkster geworden, haha!).
Maar goed, wie weet komt het daardoor wel.
Dat ze gewoon aan mij gemerkt hebben dat ik ook belangstelling heb voor andere kinderen als ik Stephan kom ophalen.
Ik vind kinderen gewoon het einde!! (die van mij alleen het meest natuurlijk ,hahahahaha!!!).
Maar goed, vond het wel een leuk compliment en dacht: ik ga ff lekker “opscheppen” hier.
Haha! GRAPJE hoor!
Ben beetje melig vrees ik.
Welterusten!
Groetjes, (maffe) mamma van Stephan
Gewijzigd door - Bieb op 16 Apr 2004 23:23:43
Gewijzigd door - Bieb op 17 Apr 2004 09:01:54