Ik wilde even laten weten dat ik de site er wel super gezellig vind uitzien.
Met de sneeuw en mutsjes en zo.
Ziet er altijd leuk uit, maar nu helemaal.
Groetjes Miriam
Ik wilde even laten weten dat ik de site er wel super gezellig vind uitzien.
Met de sneeuw en mutsjes en zo.
Ziet er altijd leuk uit, maar nu helemaal.
Groetjes Miriam
Ja, Kim
Zo lief en hier op het werk ook zo versierd in de kerstsfeer door Kim.
Dank je
Marty
helemaal mee eens. Omdat ik nog een beetje nieuwkomen ben in "de wondere wereld van de computers"zadelen vrienden van me me regelmatig op met allerlei sites die leuk zijn voor mama’s met baby’s. Natuurlijk ga ik dan wel even snuffelen, maar dan moet ik er eerlijk bij zeggen dat ik deze site de meest overzichtelijke kleurrijke en gezelligste vind. Ik ga dus niet meer "vreemd"hahaha!!! (geslijm, maar waarheid!!!)
Enne , misschien een domme vraag, maareh, hoe is de onderlinge relatie tussen sommige van jullie, soms snap ik het even niet. Marty en Kim werken samen, of zijn jullie het ikkeben team, huh??? Ik heb vast iets gemist…het gaat me natuurlijk ook geen bal aan, maareh, ben gewoon nieuwsgierig!
hoi, corrine.
Oke hier komt de connectie
ikkeben kim,woon samen met een pc man!hahah vind ie niet leuk dat woord, hij maakt online communities,die communities maakt hij binnen zijn eigen bedrijf, erg zakelijk en strak van design,ik vond het wel leuk zo’n site te hebben maar niet met strakke lijntjes,dus we hebben een van zijn communities omgebouwd in deze stijl,aantrekkelijke kleurtjes en leuke opzet, minder zakelijk, terwijl deze site dezelfde functies heeft als die van hem. Samen met een paar dames(waaronder bv tries en Els) die elkaar kenden van een andere site hebben we toen maar de stap gezet om te beginnen.Wat is nou de connectie met martha, nou zij is een van de medewerkers binnen het bedrijf van George. Heb ik je nieuwsgierigheid bevredigd???Tja ik ben maar gewoon een beetje olie overal tussen, ben een gewone huismama met veelzijdige taken…
Kussies
Hahahaha ja das dus helemaal waar, de site hebben we te danken aan G, idee aan Kim en Els en ik wij helpen wat mee… en hopen nog heel lang zo door te gaan…slijm nee das gewoon waar heerlijk dat geklets over vanalles en nog wat kinderen je zelf alles wat je maar kwijt wilt
Liefs Tries
Ja tis inderdaad erg gezellie ja. Als ik mijn mail aan klik, duurt dat ff en dan ga ik gelijk Ikkeben laden… En die kerstmutsjes en popjes zijn lief hoor! Lekker kerstig (en daar hou ik van hahaha).
Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo
Armanda wordt niet zo als wij…
Hier staan er twee in de woonkamer op dit moment,plus een laptop.En boven staan er ook nog twee en dan hebben we het nog niet over de pc’s die op kantoor staan…
klopt hier ook vooroorlogse pc’s op zolder met diskettes die niet eens eruit zien als diskettes…
Kussies
Wij hebben voornamelijk spelcomputers. PS1 PS2 Dreamcast gameboy nog een soort gameboy en nog iets (weet naam niet) en dat zullen de laatste niet zijn. Dát is dus Marcel zijn hobby. Er zit dan ook nog toetsenborden bij, die speciaal daar op moeten, speciale muizen en ga zo maar door. De pc is zo onderhand mijn terrein geworden. Terwijl ik juist degene was, die hevig protesteerde, toen Marcel het wilde aanschaffen!!! Erg he? Dit is nu onze 2e pc, de oude hebben we vorig jaar verkocht aan mijn broer. Onze monitor niet hoor, die is lekker groot (19 inch), dus de films kunnen we lekker bekijken. Maar de scanner doet het niet meer en dáár baal ik echt van. Moeten gewoon eens een nieuwe kopen (maar dan met printer er bij in enzo).
Trouwens, ik ken niemand in het echt hier. Nou ja, van de mensen die hier dagelijks langs hobbelen dus. Ik kwam alleen op babypagina pb en daar vertelde ik van Lucas, die nogal aan gewicht was(12 pond) en het een en ander meemaakte. En toen vroeg Ikkeben (die net begonnen was) of ik dat ook hier wilde vertellen, zo ben ik dus ook gekomen. Dus eigenlijk ook vanaf het begin. Toen ging ik mijn collumn bij houden en dat ik echt met plezier!!
Nou ben je toch aardig op de hoogte?
Oh ja, dat SuperMo, was eigenlijk een grapje van Kim, Tries en mij via de msn geloof ik, wat er in is gebleven dus. Ik moet nog eens een foto maken, van mij met SuperMo pak, supersonisch pak hoor. Met masker. Kunnen we bij mijn collumn plakken hahaa. Maar ja…scanner he…
Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo
Oké, het is inmiddels wel duidelijk dat ik even een paar dagen “afwezig” was, maar ik wil ff zeggen dat ik blij ben met de vraag van Corrine. Was zelf ook best nieuwsgierig over hoe het nou precies in elkaar zat!
Enne…Mo, ben errug benieuwd naar een foto van jou in je super-pak !!!
Groetjes, Bianca (mamma van Stephan)