Jeeee wat een regen hier in brabant, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar als ik vissen had kon ik ze hier op het grasveld kwijt. Het zijn complete vijvers, echt diep voor een regenval! ik kon niet eens de hond uitlaten op de paden want daar stond het ook ongeveer 3 cm hoog en om over de grasvelden nog maar te zwijgen.
ik met mijn nette zondaagse kleding wilde niet nat worden, dus ik heb me nogal moeilijk voortbewogen net haha.
tjeee zeg! hoe is het bij jullie? ik heb dit echt nog nooit gezien! oke oke het is overdreven als ik zeg dat het gigantisch is want als je sommige andere landen bekijkt waar een wateroverstroming is, dan is dit er niks bij, maar voor nederland vind ik dit toch best wel heavy
Complete vijvers ipv grasvelden
Afgezien van een buitje vanmiddag hebben wij niks aan regen gehad of gezien dit weekend.
Groetjes,
Michèle
Wij wonen in het noorden en daar regent het wel de hele tijd, maar niet in die enorme hoeveelheden als bij jullie.
Groetjes,
M
@Michele: ik kom in Den haag wonen
@Mriek: heb je het ook gelezen op het nieuws? hier Deurne is nog erger dan Helmond, hallelujah, ze hebben gewoon vanalles in moeten zetten, er waren zelfs woningen ondergelopen las ik net op het nieuws.
echt wel erg.
he getver, hier heeft t wel geregend maar zeker niet in die hoeveelheden zeg.
liefs,
Rinske
@MamavanRico: Nu zitten er al 3 dagen mannen op het dak om te kijken waar het water allemaal vandaag komt. Dat is helaas nog niet gevonden…
En aangezien het blijft regenen hier, blijft ik dus dweilen. Morgen gaan ze alle dakpannen verwijderen ( een stuk of 100!) om te kijken of daar iets onder zit…
Word weer een kostbare grap…