Hoi meiden, HELP
Sinds mijn dwerg 6 tandjes tegelijk kreeg een aantal weken terug heeft hij de gewoonte om 5 uur s morgens wakker te worden. Ontroostbaar…nou ja bijna ontroostbaar…het enige wat hielp was een fles. Aangezien ik dacht dat het een fase was en het wel over zou gaan dacht ik; ach dan doe ik gewoon een poosje een fles erin om 5 uur s morgens.
Gisteren was ik het beu. Hij wordt nu ook s avonds wakker voor een fles en dat is complete onzin aangezien hij met deze leeftijd makkelijk na het eten naar bed moet kunnen en dan een hele nacht door moet kunnen zonder. Hij hoort op 2 flessen te zitten nu. Eennieweej ik besloot te kappen met het geven van de flessen en er hooguit nog een slok water in te doen s morgens. Vanmorgen dus dag 1… Nou jongen…,KRIJSEN…kei en kei en kei hard. WOEST was ie. En hield het anderhalf uur vol. Ik elke 10 min troosten maar ik maakte het alleen maar erger. Toen een half uur laten krijsen in de hoop dat ie het op zou geven en zichzelf aan het einde van zijn latijn zou zijn maar nee hoor het ging maar door. Om half 7 dacht ik; ik trek dat gekrijs niet meer. Ik krijg er koppijn van. Dus een fles gegeven, meneer viel vervolgens gelijk in slaap, terwijl half 7 normaal de tijd is dat hij uit bed komt. Ritme verstoord…S middags half 12…t zelfde liedje. Mijn man is nu bij m want ik wordt gek zo hard krijst ie. Is dit nou dom wat ik doe? en had ik vanmorgen die fles wel of niet uiteindelijk moeten geven. Hij kan prima zonder hoor dat heeft het verleden wel bewezen. Voor die gekke tandjes sliep hijvan 19.00 tot 7.00 . En was prima tevreden met de fles om 7.00.
Wat is verstandig?
Sorry voor het lange verhaal hoor maar ik weet het echt ff niet. K denk dat als ik m laat huilen dattie het zo een paar uur volhoudt. Eigenwijsje…