Ik vroeg mij eigenlijk af wie van jullie nog de commode gebruikt. Bo krijgt aan komende week een nieuwe kamer inrichting (ander bedje, nieuwe kast en ene tael met stoeltje) en opzich past de commode er nog wel in hoor, maar vroeg me a hoe vaak jullie hem nog gebruiken.
Ik gebruik hem op zich wel redelijk vaak nog, in de ochtend wanneer Bo wakker wordt verschoon ik hem daarop en was ik hem daar, nieuwe kleertjes aan etc. Tussen de middag wanneer hij naar bed gaat ook nog, alleen na het douchen de laatste tijd niet meer, dat doe ik op ons bed, want hij blijt niet ligen, en maakt er een heel drama van, wat ik niet handig vind zo hoog. Dus dan maar op ons bed met een dvd van het zandkasteel aan en dan is hij zo weer in de pyama.
Overdag heeft hij af en toe ook momenten dat hij er niet op wil, en dan gebruik ik hem dus ook niet.
Het wordt dus wel steeds minder, maar goed, de keren dat het wel lukt, is nog altijd vaker dan niet. Dus vind het nog wel handig eigenlijk. Ik heb echter een voorgevoel dat dit niet lang meer gaat duren, dus ik vroeg mij eigenlijk af of het niet een beter plan is om de commode gelijk met zijn ledikant naar zolder te doen, en dan maar op ons bed , of benden op de bank zijn slaapzak aan. Zijn nieuwe meubels passen namelijk niet echt bij de meubels die hij nu heeft, en ik ben dan ook wel een muts, want dan vind ik het niet mooi staan, wanneer de commode er nog staat. Vandaar dat ik even nog in dubio sta, en wil weten hoe dat bij jullie zit,
Als bijna alle kindjes van Bo zijn leeftijd, of nog wat ouder, er geen gebruik meer van maken, dan weet ik dat Bo er ook niet meer lang gebruik van maak, en dus zonde is om dat ding in zijn nieuwe kamer te laten staan.
Ben benieuwd dus!!
liefs woezel