Commode te klein

Beste mama’s,

Misschien een rare vraag…

Ik heb in de badkamer een commode staan maar ze wordt te groot voor daarop. Waar doen jullie de pamper verversen of afdrogen na het badje?
Ze kan nog niet alleen staan en ik heb alleen onder een badkamer.

Groetjes Linda

Lilypie Tweede Ticker

Uhm… ik til Seth altijd in een badcape naar zijn kamer, waar ik hem afdroog en aan kleedt. Wij hebben expres een heel groot blad, zodat je er lekker veel troep op kwijt kan Ik verschoon zijn luiers ook altijd op zijn aankleedkussen.

Maar op wat voor manier te groot bedoel je?

Liefs Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Pyjama aandoen is altijd beneden en aankleden 's morgens doen we op de commode. Pappa heeft er hier een zelf gebouwd dus die is wat groter dan normaal.

Groetjes,

Michèle

Ik heb de comode nooit gebruikt ivm met mijn rug. Ik woon gelijkvloers dus in handdoek gewikkeld naar de bank of ons bed. Luier ook altijd op de bank.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

De bank, een bed of de vloer voldoen ook prima om luiers te wisselen.

M.

Wij leggen ook vaak het waskussen gewoon op tafel. Dat doen we nu nog, Eva is 21,5 maand. Of inderdaad op bed verschonen. Kan me voorstellen dat ze nog niet goed kan staan met 13 maanden. Maar als jouw meisje niet meer op de commode past, is de commode óf heel klein, óf je meisje is misschien heel lang? Hoe groot is ze? Normaal zou je toch wel lang met een standaardmaat commode moeten doen toch?

Groetjes Rainbow, trotse mama

We doen het aankleedkussen op de tafel in de keuken. Na het badderen ligt 'ie op de commode in z’n slaapkamer en dat gaat nog prima. Terwijl Erik toch ook wel groot is.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Bedankt voor de reacties…

Ik heb de commode van de badkamer opgeruimd vandaag en haar na het bad in een handdoek gewikkeld, mee naar boven genomen en daar aangekleed. dat ging wel goed, even wennen maja.

Ze is voor haar leeftijd redelijk lang en nogal hevig met de benen. Als ze dan met de voeten tegen de onderkant duwt, stoot ze haar hoofd tegen de bovenkant en dan is het huilen maar toch doet ze het telkens opnieuw.

Ik ga haar gewoon de luier verwisselen op de tafel of op de bank en dan zullen we zien hoe dat gaat…

Groetjes

Lilypie Tweede Ticker

wij legde dan altijd het aankleedkussen op ons bed neer, met een handdoek eroverheen

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ja, op die leeftijd vinden ze het heerlijk om lekker met de beentjes te trappen! Ik snap dat ze dan zichzelf zeg maar omhoog trapt en dat is niet fijn. Hopelijk wen je een beetje aan de nieuwe manier van verschonen!

Groetjes Rainbow, trotse mama