Combinaties fruit

Meiden/moeders… welke soorten fruit mengen jullie allemaal met elkaar? (geen olvarit dat wil mannetje lief niet graag) maar vers fruit. Er zijn nu natuurlijk heerlijke aardbeien etc. Die heeft meneer gister met banaan gehad.
Verder:
Banaan / kiwi
Appel / perzik
Banaan / appel
Peer / banaan

Betrap mezelf erop dat Jurian veel banaan krijgt omdat dit met veel fruit makkelijk en lekker te mengen is… maar hij ‘poept’ niet zo goed dus is eigenljk tegenstrijdig om dan wel banaan te geven. Weet dat ik op keukenkikker kan kijken… maar vind jullie tips/ideeën leuker…

Hey mini-boy, moet zeggen dat ik eigenlijk altijd fruitpotjes geef aan Dani. Op het KDV krijgt hij appel/banaan, maar goed dat doe je zelf ook.

Mijn schoonzusje geeft haar dochtertje ook regelmatig meloen en dat vind ze heerlijk! Ook hoor ik mensen weleens over mango. En natuurlijk aarbeien zijn lekker. En als je wil combineren…nou dat gewoon bij elkaar doen

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

je hoeft geen olvarit of een ander potje te geven maar kunt in de winkel wel kijken wat er voor combi’s zijn
pruimen zijn er ook al en meloen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

en druiven hahahaha
kersen en ga zo maar door

Liefs Michelle

avacodo doet t hier ook erg goed!

liefs,
Rinske

en mango natuurlijk…

liefs,
Rinske

hoi
Ik combineer eigenlijk altijd heel veel en heel verschillend;
nectarine+appel+kiwi
Peer+aardbei+mango
meloen+banaan

etc etc
Volgens mij kan je heel veel met elkaar combineren hoor, leef je lekker uit, je merkt vanzelf wat in de smaak valt en wat niet!

groetjes

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ooooff… je mixt het met yoghurt. lekker voor de smaak en het wordt een fijn papje!

Ik heb ook nog een lekkere combi: appel-wortel.

Ik heb een leuk boek gekregen met leuke recepten. Misschien een idee: Opperdepop van Albert Heijn. Staan hele leuke dingen in voor elke leeftijd.

Saskia

O ja, ik heb ook gehoord dat appel heel erg opstopt…
(zelf geen ervaring mee)

Saskia

of avacado een vrucht is weet ik eigenlijk niet maar t is erg lekker te combineren met banaan. lindsey is er gek op, alleen moet je m wel snel opmaken als tie rijp is, ze zijn al snel niet meer goed. maar wat ik ervan over houd eet ik lekker zelf op hihi

liefs,
Rinske

Avocado moet ik op mijn werk wel eens aan de kindjes geven gemengd met tomatensap, yoghurt en banaan… Ik vind het zelf heeeeel vies, maar de kids zijn er dol op!

Lilypie

Lilypie