Hallo allemaal,
Lang geen vragen meer gehad, maar nu kan ik wel wat tips gebruiken.
Ik ben vanaf de geboorte vanColin thuis geweest omdat ik een postnatale depressie had en daarna een jaar op zoek ben geweest naar werk. Nu ben ik sinds 6 weken weer aan de slag, maar helaas kon ik alleen werk vinden voor 40 uur. Parttime heb ik dus een jaar geprobeerd en omdat dat niet lukte heb ik dus nu een fulltime baan aangenomen. Ik vind het heerlijk om weer te werken en onder de mensen te zijn, maar Colin heeft er heel veel moeite mee. Ik zou natuurlijk ook wat meer thuis zijn, maar dat gaat helaas nu even niet. Hij is overdag meestal met papa thuis, want papa is muzikant en hoeft meestal pas 's avonds weg. Hij gaat meestal 1 middag naar mijn ouders en 1 middag en nacht naar mijn schoonouders.
Hij had er de eerste 2 weken echt moeite mee en nam het me echt kwalijk volgens mij, maar daarna ging het beter. Nu is hij sinds een week of 2 weer lastig. ALs ik thuiskom dan gaat hij alleen maar uitproberen en moeilijk doen. Ook als ik ‘gezellig’ naar fami.lie met hem ga in het weekend of na het werk dan doet hij heel vervelend in het begin. Hij wil dan de wagen niet uit en roept alleen maar nee als iemand hem begroet.
Ik vind het ook wel normaal dat hij er moeite mee heeft, maar hij zou er nu toch een beetje aan gewend moeten zijn. Iemand ervaring hiermee? Ik vind het voornamelijk zielig voor hem (al laat ik hem daar geen misbruik van maken) en ook voor opa’s en oma’s omdat hij echt niet zo leuk tegen ze doet. Vorige week heeft hij bij mijn schoonmoeder een half uur geschreeuwd om papa, dit heeft hij nog noooit gedaan.
22-12-2009 colin geboren