Cmv virus?

hoi allemaal!
is weer een tijdje geleden! zit eigenlijk met een vraagje,
vorige week is stefke hals over kop na het ziekenhuis gemoeten… hij was een een hele tijd erg moe, zat echt totaal gene fit meer in… waren al een paar keer met hem na de huisarts geweest ma die zeieerst er scheelt niks dan weer tis van de school en twee weken terug had hij een ijzer kuur voorgeschreven gekregen, ma het moe zijn bleef duren… vorige week begon hij ineens over te geven s nachts en hij had vreselijke hoofdpijn… heb s morgens drek na de kinderarts gebeld en gelukkig kon ik direct gaan… daar aangekomen werd hij ma zieker en zieker, op de onderzoekstafel dacht hij dat hij aant valle was, maar dat was absoluut niet,ook had hij gene koorts dus daar kon dat niet van zijn, was echt vreselijk eng, de dr heeft hem dan ook drek opgenomen int ziekenhuis… ze hebbe toen bloed getrokken, en een ct scan gemaakt van zijn hoofdje ma gelukkig was daar niks ernstig op te zien, hij heeft drie dagen serum gekregen en ineens stond hij terug te springen in bed… de dr wist op dat moment nog niet wat gaande was omdat er sommige bloed testen enkele dagen duren… ne drie dagen zijn we na huis gegaanen de donderdag moesten we terug bij hem komen, dan had hij ook de bloed uitslagen…nu heeft hij dus het cmv virus, heeft hier al ooit iemand van gehoord? want heb alllen de uitleg gekregen dat ik mij totaal geen zorgen moest make da dat na enkele maanden opgelost is, moet er wel ff bij zegge dat hij vorige dus dat virus had, een maag ontsteking, cinusitis,en een verstopping van die ijzer kuur, ma ook dat vindt ik raar is het niet dat je normaal ma een ding gelijk kunt krijgen? en weet iemand wat dat virus precies is?? ware echt zo geschrokken en ineens was hij terug kern gezond was echt heel raar en blijf me af vragen wat dat toch ma kan zijn…

liefs jessica, &

op internet stond er een stuk over cmv virus intoetsen

https://www.medlook.nl/do/DetailDiseaseInit?pk=1006370805671

Mij zeg het echt helemaal niks maar heb even een linkje voor je gezocht

Beterschap

Tries

bedankt hoor!!! weet ik toch al iets!

liefs jessica, &

Heb der eigenlijk nog nooit vangehoord.
maar wat moet jij geschrokken zijn zeg.
beterschp met stefke

Groetjes Marianne mama vanRuben