moest vandaag?!
Hij belde mij op, toen ik net in de auto zat om te vertrekken bij mn ouders… Hij zei “Mel, Kun je aub snel naar huis komen? Ik heb zo`n last van mn “zaakje””.
Dus ik naar huis… en zie hem staan voorover gebogen…met erg veel pijn in zn “bal”.
Ik zeg, Lieverd, bel dan de dokter even op… dus hij belde… en kon meteen langs komen.
Omdat Noah erg moe was van de PSZ omdat ie ook niet geslapen had tussen de middag sliep hij even op de bank, en Joël sliep ook… dus ik bleef thuis, en heb de buurman gevraagt om even mee te gaan.
Kreeg ik een sms “Ik moet gelijk door naar t ziekenhuis”.
Waarschijnlijk een gedraaide bal… Nou ik weet niet hoe dat voelt, maar zoals ik hem zag, erg pijnlijk.
Hij was om kwart over 4 bij de dokter… en om kwart voor 5 op t ziekenhuis.
En ik kreeg pas om 6uur een berichtje “…Ze gaan een echo maken van mn bal”.
Dus die echo is gedaan, en ze konden niets vinden… geen gedraaide bal, geen infectie… (Bloed was geprikt, en urine ingeleverd).
Nou gelukkig maar…
Vraagt de arts (ook allemaaaaaaaaaaal vrouwen hahaha) “Heb je eerder een gedraaide bal gehad?” Nee zegt Chris… "Oke mooi zo anders had ik je nu geopereerd, dan hadden we je bal vast gezet!.. WOOW zegt Chris… gelukkig niet…
Maaaaaaaaaaaar hij moet vrijdag “Op Noah`s verjaardag” terug komen voo controle… en mocht ie ondertussen weer erge steken krijgen, word ie direct geopereerd… en ook als het er vrijdag niet goed uit ziet…
Lekker balen dus…
Half 10 moet ie op t ziekenhuis zijn, en ik hoop dat het snel voorbij is, want heb zat te doen vrijdag!
Ik hoop ook dat het morgen wat beter gaat!!
Maaar mocht ie wel geopeerd worden, zei chris dan laat ie zich maar direct steriliseren! hahahaha
Al met al was meneertje pas om 7uur thuis…
gewoon 3uur lang weg geweest… even naar de dokter, en eindigd op de urologie afdeling voor een echo!
Liefs, Melanie