Chris naar t ziekenhuis

moest vandaag?!

Hij belde mij op, toen ik net in de auto zat om te vertrekken bij mn ouders… Hij zei “Mel, Kun je aub snel naar huis komen? Ik heb zo`n last van mn “zaakje””.
Dus ik naar huis… en zie hem staan voorover gebogen…met erg veel pijn in zn “bal”.
Ik zeg, Lieverd, bel dan de dokter even op… dus hij belde… en kon meteen langs komen.
Omdat Noah erg moe was van de PSZ omdat ie ook niet geslapen had tussen de middag sliep hij even op de bank, en Joël sliep ook… dus ik bleef thuis, en heb de buurman gevraagt om even mee te gaan.

Kreeg ik een sms “Ik moet gelijk door naar t ziekenhuis”.
Waarschijnlijk een gedraaide bal… Nou ik weet niet hoe dat voelt, maar zoals ik hem zag, erg pijnlijk.

Hij was om kwart over 4 bij de dokter… en om kwart voor 5 op t ziekenhuis.
En ik kreeg pas om 6uur een berichtje “…Ze gaan een echo maken van mn bal”.
Dus die echo is gedaan, en ze konden niets vinden… geen gedraaide bal, geen infectie… (Bloed was geprikt, en urine ingeleverd).
Nou gelukkig maar…

Vraagt de arts (ook allemaaaaaaaaaaal vrouwen hahaha) “Heb je eerder een gedraaide bal gehad?” Nee zegt Chris… "Oke mooi zo anders had ik je nu geopereerd, dan hadden we je bal vast gezet!.. WOOW zegt Chris… gelukkig niet…

Maaaaaaaaaaaar hij moet vrijdag “Op Noah`s verjaardag” terug komen voo controle… en mocht ie ondertussen weer erge steken krijgen, word ie direct geopereerd… en ook als het er vrijdag niet goed uit ziet…
Lekker balen dus…

Half 10 moet ie op t ziekenhuis zijn, en ik hoop dat het snel voorbij is, want heb zat te doen vrijdag!
Ik hoop ook dat het morgen wat beter gaat!!

Maaar mocht ie wel geopeerd worden, zei chris dan laat ie zich maar direct steriliseren! hahahaha

Al met al was meneertje pas om 7uur thuis…
gewoon 3uur lang weg geweest… even naar de dokter, en eindigd op de urologie afdeling voor een echo!

Liefs, Melanie

Jeetje, dat is heftig. Heb natuurlijk geen idee hoeveel pijn het moet doen, maar wil best geloven dat het niet fijn voelt Niet leuk dat hij vrijdag, op Noahs verjaardag, naar het ziekenhuis moet. Hoop dat het snel klaar is dan. Heeft hij nog steeds pijn?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Jeetje wat vervelend.

Ik hoop dat het meevalt en de pijn snel over is.

Groetjes,
Sandra

Dat is even balen. Hopelijk gaat de pijn nu een beetje weg. Alvast een fijne verjaardag gewenst en hopelijk gaat alles goed en zijn jullie vrijdag op tijd thuis.

Jeetje wat een schrik! en pijnlijk, ja dat zal best.
Mijn vriend heeft dat ook een keer gehad, en ging haast tegen de grond van de pijn. Het duurde ‘maar’ een kwartiertje ofso gelukkig.

Ik hoop dat hij er geen last meer van krijgt en hij vrijdag goed nieuws krijgt.
Krijgt hij vrijdag weer een echo of alleen een gesprek?

X Shirley

Dank jullie wel… ik hoop ook dat de pijn straks minder is… hij slaapt nog.
Maar vrijdag word er even gecontroleerd… ik denk geen echo, alleen even een gesprekje… zal niet fijn zijn, als ie vrijdag alsnog op de operatie tafel terecht zou komen!

Ik zie al heel erg tegen de verjaardag op… want er komen veel mensen, en zo`n hele goede gastvrouw ben ik niet… wil nog wel eens dingen vergeten omdat ik zelf dan ook zo druk ben…
MAAAAAAAAAAAAAAR heb gelukkig mn ouders nog, die me ook kunnen helpen…

Liefs, Melanie

Je moet even navragen of ze dat wel doen. Ik kan me nog herinneren bij mijn pa (die had net z’n 6de dochter gehad) en wilde er echt geen meer, maar de uroloog liet hem mooi 1 jaar wachten. Blijkbaar is dat over het algemeen het protocol, voor het geval er iets gebeurt met het kindje en je er nog eentje wil! Vind het ook bizar, maar hier houden ze het ook aan. Minimaal 1 jaar wachten!

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

@Malawimamajada: Wachten ze een jaar met sterriliseren of met je bal vast te zetten?

Liefs, Melanie

@ Melanie jeetje zeg das minder. Hopelijk is ie gewoon thuis op Noah zijn verjaardag.

Groetjes,

Michèle

whahahahahah kom echt niet bij! Sorry Met steriliseren! Je bal vastzetten (zoals je het zo leuk neerzet) doen ze meteen als het nodig is

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

hahahahahaha Bakmama: Chris weet niet dat ik dit op het forum gezet heb hahahaha… en ach lekker boeiend… de hele urologie afdeling weet er inmiddels van dus waarom mensen die hij toch niet kent niet? hahaha vindt t stiekem wel leedvermaak hoor whaaa hahaha… erg hè…

@Malawimamajada: Hahahahahahah Okeeeee dan is het goed…

Liefs, Melanie

Oh trouwens… zn zaakje is nog wel gevoelig, maar niet zo pijnlijk meer als gister! THANK GOD!

Liefs, Melanie