Chipzzzzzzzzzzzz

ik moet verlof aanvraag doen voor dylan,omdat hij 1 ochtend niet naar school gaat,wegens die weekend wat we weg gaan.

normaal doet zijn juf niet moeilijk,maar ze schijnt geklikt te zijn door iemand,dus ze zegt doe maar aanvragen want anders krijg ik weer boze gezichten…

nou moet ik dat morgen regelen,want ja ga hem nu niet ziek melden nu de juf weet dat we weggaan.

Kaitlyn.beebiesite.nl

Nou eh…een ochtendje moet toch kunnen?
Kijk, als je het nou elke maand vraagt…dan is het wat anders.
Komt vast goed hoor!

Groetjes, mamma van Stephan

Ja, ik denk dat het ook goed komt. Volgens mij doen ze niet moeilijk daarover. Ik zou het inderdaad wel aanmelden, want mocht er iemand klikken dan krijg je de inspecteur aan de deur. Dat lijkt me niet de bedoeling.

Succes ermee.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Over 1 dag zullen ze denk ik echt niet moeilijk doen joh. Zou ik wel erg stom vinden hoor !!! Ben benieuwd.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

kijk, nou weten we alles!

sjongejonge, streng zeg! mijn ouders zouden failliet gegaan zijn, als er zelf een boete kan zijn vanwege verzuim.

ik verzuimde nogal eens behoorlijk vaak dus, spijbelen deed ik meer dan naar school gaan. nooit problemen mee gekregen, omdat ik met mijn grote bek meldde: ik ben er toch voor repetities, toetsen, en ik haal toch goeie cijfers? dus wat nou?

erg he? hoop niet dat gioia op mij lijkt, anders kan ik nu wel vast een extra hypotheek op mijn huis nemen

en ik kan het haar niet verbieden, dat is niet eerlijk natuurlijk. moet Jacky dan maar doen: die heeft recht van spreken, die was altijd netjes op school.

mo

Oef, nou durf ik het ook wel toe te geven, haha!
Ik heb op de middelbare school ook behoorlijk gespijbeld.
Had geen rust in mijn kont om die saaie lessen te volgen en was voortdurend afgeleid.
Buiten was veel interessanter

Maar Mo bedoeld vast niet de basisschool hoor!

bedankt elly,voor het hele verhaal

nu het probleem de directie is er niet grrrrrr,zo kaitlyn haar juf aan spreken die is ook djuct dus oet zei maar ff regelen hoor

Kaitlyn.beebiesite.nl

Elly, heb jij vroeger nooit eens gespijbeld?
Was ik zomaar eens nieuwsgierig naar, na.v. het verhaal van Mo (en mij).

Mijn middelbare school zat ook midden in een centrum.
Maakt het alleen maar aanlokkelijker

Geloof het of niet, maar ik was dus zo’n saaie trut die dat niet deed (en daar heb ik nu spijt van!!).
Ach ja, ben een laatbloeier.
Daarom hoop ik dat Lucas een beetje bijtrekt anders gaat hij heel erg op zijn moeder lijken.
En ik wil dat hij wat meer plezier gaat maken!

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday

Hahahah!!!
Moest effe lachen, want in feite zou je mij ook een saaie trut kunnen noemen.
Oké, ik heb flink gespijbeld en lol gemaakt (moest om die redenen hartstikke vaak nablijven bij de directeur ) en ik heb er geen spijt van (erg hè? )

Maar in een bepaald opzicht ben ik wel weer een “saaie trut”.
Ik ben bijv. nooit in mijn leven dronken geweest.
Alleen een beetje aangeschoten na een paar Baco’s, maar verder niet.

Als ik met vrienden ging stappen vonden ze het saai dat ik niet veel alcohol dronk.
Maar ondanks dat ik bijna geen alcohol dronk had ik énorm veel lol!

Enne…IK had tenminste geen kater de volgende dag

Ik heb me er nooit wat van aangetrokken.
Dat anderen alcohol nodig hebben om zich te vermaken moet ieder voor zich weten.

Alleen lijkt het “erbij te horen”.
Dan heb ik het dus vooral over jongeren hoor!
En dat vat ik niet helemaal.

Maar goed, ik dwaal af…

Gewijzigd door - Bieb op 13 Jan 2005 14:22:12

ik heb dus ook gespijbeld hoor,en heb wat na moeten blijven

moet gelijk denken aan die ene keer dat een juf echt een knal geel trui aan had en heel de les zat ik te fluiten en te zingen over volgels twiedel twiet hahhaha heel de klas lag dubbel en ik kon na blijven oohhhhh heerlijke tijd was dat

en als we te laat kwamen 5 minuten voor de les afgelopen waren zeiden oohhhhhhh hadden we nu les oohhh dacht het andere uur whahahha

kon je weer naar de directeur bromsnor noemde ik hem

en ja drinken heb ik wel gedaan tot ik 1 keer niet meer wist wat ik deed,ze hebben alles verteld en toen dacht ik hoooooo en ben gestopt,tot de dag van vandaag drink ik dus geen druppel meer

Kaitlyn.beebiesite.nl

bekentenis: spijbelde al op de kleuterschool

mijn vader ook al vroeger.
zijn moeder deed dat ook.

oeps: toch wel een bepaalde lijn in te herkennen

ja, ik werd ook gebracht. maar onze school had ramen! die konden open
en weg was ikke.
en wat ik dan deed? ik weet het niet, geen erge dingen blijkbaar.
werd ik weer opgezocht, en terug in de klas gezet

mijn vader was slimmer: die ging echt al verder weg: met de kolenboer mee, op de kar.

mijn oma ook, die was ook echt verdwenen, en dan aan het einde van de dag netjes terug naar huis.

mo

haha, zulke dingen zitten dan toch in de genen he? kan niet anders.

mo

Joh…Mo, dat meen je niet
Uit het raam van de school klimmen als kleuter!
Nou, lekker dan. Had jij wel errug alerte kleuterleidsters nodig!
Best gevaarlijk hoor.
In deze tijd helemaal denk ik.
Als ze nu een klein kind zien lopen nemen ze het mee…(nou ja, oké, niet iedereen zal dat doen, maar je kent genoeg verhalen van ontvoeringen tegenwoordig…brrrr)

Nou ja, wel lekker ondernemend

Uit de ramen klimmen…doet me denken aan de foto’s die je laatst van Gioia plaatste over dat hondenluikje

Gewijzigd door - Bieb op 13 Jan 2005 18:40:41

Aaaaaah, DAT was ik nog vergeten!
Ik rook niet!
Zelfs niet eens een keertje geprobeerd
Hahaha!
Ben 'k nog saaier dan ik dacht dus (hihi, valt in praktijk érg mee hoor!)

Thuis was ik erg kort gehouden, ik spijbelde nooit. Toen ik op de akmertraining zat en net met Daan ging, deed ik niks anders meer. Daan woonde boven een kroeg van de bekendste en beruchtste uitgaansstraat hier en daar zaten we dus vanaf 11.00 uur tot ??? Toen kwam er een gesprek op school en ik dacht nu wordt het feest, nu zullen ze op het internaat wel niet blij met me zijn. En wat denk je … ?
Zowel de school als de begleider waren blij dat ik me eens een beetje misdroeg hahahaha. Erg he !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003