Chat

Hallo allemaal.
Nou ik vroeg me even het volgende af.Ik was gisteravond rond 5 min over 8 op de chat maar ik zag verder niemand.Ik zag wel dat Biep en Mimpie rond dezelfde tijd ook een berichtje op het forum hadden geplaatst dus die waren volgens mij toch ook van plan om te gaan chatten.Ik begin me af te vragen of die chatbox wel goed werkt.Heb al eens een keer met Biep gechat en toen kwamen mijn berichtjes ook een tijdje(paar minuten)niet door.Alhoewel,Biep had ze achteraf wel kunnen lezen,maar ik kon haar berichtjes en ook mijn eigen niet lezen.
Maar goed mijn vraag dus:was er gisteren tussen 8.05 en 8.10 iemand op de chat?Of hadden jullie toch geen zin.Kan natuurlijk ook he!
Ik hoor het wel.
Groetjes Eljada

ehm…ik weet niet meer of ik er precies op die tijd was. Ik kijk wel regelmatig even gauw.
Maar inderdaad…die ene keer toen wij aan het chatten waren ging er iets niet helemaal goed.
Ik was er gisterenavond trouwens wel rond 10 voor 9 omdat ik dacht dat we tussen half 9 en 9 uur zouden chatten.
Maar toen was ik alleen (snif, haha!)

Groetjes, Bianca

Lol!!! Moeten we toch een keer een tijd afspreken, dan moet het toch lukken?

Groetjes Mim

Ps: Hij werkt wel hoor, heb laatst met Bieb zitten chatten en was echt gezellie.

Dank U, Dank U (buiging) haha!!!

Ja, en een tijd afspreken moet inderdaad lukken volgens mij!

Groetjes, Bieb

Sorry Armanda
Dan hebben we elkaar waarschijnlijk net gemist.Jammer!
Groetjes Eljada

ja ik ben ook altijd alleen op de chat jammer hoor
groetjes marielle trotse mama van tanja

Ik ga wer proberen er wat meer te zijn, maar tis een beetje druk hier, vandaar

Tries

Liefs Tries

Sorry, zit momenteel veel op de chat van een site voor adhd-ers. Heb pas die site ontdekt en ben er erg blij mee. Vandaar.
Maar altijd als ik op deze chat kijk is er niemand.
Misschien is vaste avond/tijdstip toch een idee???

Groetjes, Bieb

ja bieb lijkt me een goed plan moeten we alleen een tijd bespreken nou ik hoor het wel
groetjes trotse mama van tanja

heeft er nog iemand zin om te chatten laten we dan een vaste avond prikken lijk me erg leuk ik zie nooit iemand ben er altijd alleenvind het zo jammer dat het niet gebruikt wordt zeggen jullie maar welke avond en dag

Het lijkt mij ook erg gezellig maar ik denk dat ik pas een dag zou kunnen afspreken na de feestdagen. Nu is het veel te druk.

Liefs Kristel

Wat dachten jullie van maandag avond rond 8 uur half 9.
Misschien iedere maandag of om de week?
Andere ideeën, kom maar op

Groetjes Mim

Gewijzigd door - mimpie op 23 Dec 2003 13:01:49

ja mim lijk me een goed idee

ik ben meestal rond 18:30 uur er op maar helemaal no body maar nooit iemand en ja na 20:30 uur maar ja weer niemand nou hoor maar ja er komt wel weer een tijd hihihi.

veel liefs shirley en de kidssssssssssss