Hoi allemaal,
Wie herkent dit??? Sinds een aantal dagen is mijn meisje NIET vrolijk. Ze eet ook al wat minder sinds afgelopen zaterdag (vooral avondeten) en lijkt niet tevreden te zijn, moet veel huilen, lopen vindt ze niets, spelen ook niet, op schoot zitten ook niet, kortom, madamme weet niet wat ze wil.
Vanmorgen was het echt raak. Ze werd wakker en zodra ik haar begon aan te kleden moest ze huilen. Eigenlijk meer krijsen. Toen zag ze haar bordje pap en strekte haar handjes naar de pap. Ik heb haar pap gegeven, totdat ze ongeveer 3/4 kwart ophad en toen begon ze toch weer te krijsen. (ik had haar bordje even weg gezet omdat ik even wat moest pakken achter mij). Ze ging helemaal over de flos. Ze begon zo hard te huilen dat ze geen adem meer kreeg en opeens ging kokhalzen en ja hoor, daar kwam de pap in dikke stralen naar buiten. Nadat ze weer schoon was heb ik haar op schoot genomen en toen ze weer rustig was reikte ze zelf weer naar het restantpapje. Dit heeft ze opgegeten. Daarna weer huilen, niets is goed. Ze heeft geen koorts ( 36,6 graden) en geen diarree of iets dergelijks. Oja, ze is nu bijna 10 maanden.
Ik wil mijn vrolijke baby terug!!! Herkent iemand dit gedrag en gaat het vanzelf weer over?? Soms is het wel eens vermoeiend als niets goed is! Jammer dat ze nog niet kunnen praten…