Het nadeel van Center Parcs vind ik dat de parken al wat ouder zijn en dat dit ook vaak te zien is aan de huisjes en het interieur enzo.
Wie kent een Center Parcs waar het nog lekker mooi is en met wat luxe? In Nederland of Belgie.
Groetjes!
Het nadeel van Center Parcs vind ik dat de parken al wat ouder zijn en dat dit ook vaak te zien is aan de huisjes en het interieur enzo.
Wie kent een Center Parcs waar het nog lekker mooi is en met wat luxe? In Nederland of Belgie.
Groetjes!
Moet het perse Center parcs of Landal zijn, want als je op hof van saksen kijkt dan heb je ook echt super mooie huisjes en is erg veel te doen voor kinderen.
Gr.Natasja
Mag het ook een ander bungalowpark zijn? Van een zusteronderneming van Centre Parcs?
Wij zijn namelijk erg enthousiast over Parc Sandur bij Emmen. Dat is nu nog van Landal, maar per 1-1-2011 van Sunparks (een zuster-onderneming van Centre Parcs). Dat park is nog maar 10 jaar oud. Dus nog relatief nieuw, schoon en goed onderhouden.
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 11 Sep 2010 22:01:47
Yep sje, zijn wij ook geweest.
Erg mooie huisjes, en zeer netjes allemaal.
Gr Patries
Oh wat leuk dat jullie daar ook geweest zijn! Deze zomer? Welk huisje? (Zou wel heel toevallig zijn als we in hetzelfde huisje gezeten hebben).
Weet je wat ik zo lekker luxe vindt aan dat park? Een complete supermarkt! Niet zo’n campingwinkeltje! Heerlijk dat je niet ergens een dorp met een supermarkt op hoeft te zoeken voor je boodschappen!
Groetekes, Sje
Wij zijn er eind januari geweest met vrienden (wij gaan elk jaar met 5 stellen een lang weekend weg). We zaten helemaal achterin langs dat meer wat er ligt. Erg luxe huisje, en inderdaad een goeie, grote supermarkt.
Gr Patries
Oh da’s niet ver van het huisje waarin wij zaten. Wij zaten net op die laatste rotonde met dat hunebed (bij de airtrampoline) rechtsaf. Maar inderdaad die huisjes helemaal op het eind, die hebben een heerlijk weids uitzicht!
Groetekes, Sje
Dat is niet ver uit elkaar inderdaad.
was prachtig toen, er lag heel veel sneeuw en er waren er heel veel aan het schaatsen op dat meer. Erg mooi gezicht. Vond het echt leuk daar.
Heb je trouwens gezien dat de tuinen bij dat meer omheind waren met een hekwerkje voor kinderen? vond dat erg goed van zo’n park. Dus ook erg safe voor de kleintjes.
Gr Patries
Zijn daar alle tuinen omheind? Ongeacht of het kinderhuisjes zijn of niet? Dat is inderdaad wel goed geregeld ja. Ik weet wel dat in elk geval bij alle kinderhuisjes op het park de tuinen afgesloten zijn.
Groetekes, Sje
Nee niet allemaal, maar wel de kinderhuisjes. Toch een slim idee van zo’n park.
Gr Patries
Heel slim inderdaad. Van een dame aan de receptie begreep ik dat er in alle huisjes traphekjes gaan komen. Dus niet alleen de kinderhuisjes, gewoon alle huisjes.
Je kunt die dingen huren (sinds dit jaar kosteloos) en dan worden ze er per keer ingezet en weer uitgehaald. Maar vanaf nu gaan ze in elk huisje waar een traphekje voor gevraagd wordt, een vast hekje zetten (zo’n oprol-ding. Da’s voor mensen met kinderen handig en voor mensen zonder kinderen zit het niet in de weg).
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 13 Sep 2010 13:13:22
Is inderdaad ook niet verkeerd, en zit niemand in de weg.
Dus namens sje en mijzelf… dit is een geweldig kinderpark.
Gr Patries