Cb geweest

Met sofie en wederom zwaar overgewicht… tja kind is nooit licht geweest

Ze is nu 3.9 jaar weegt 23.3 kilo en is 1.07 m
dus het lijkt mij geeeeen zwaar overgewicht maar ja ik zie ook wel dat ze zwaar is maar denk maar niet dat ze hier op dieet gaat. Ook gelijkde inentingen gehad en triesje vond dat raar, Bieb heb jij al een oproep voor Stephan?
dus voor dtp en kinkhoest

Voor de rest vandaag te druk geweest voor mijn meisje, eerst naar psz nummer 1 toen cb en toen psz nummer 2 dusse zit nu met een wakker ziekjes rood grietje op de bank

groetjes Kim, mama van

en

Voor Stephan heb ik wel de inentings-formulieren gehad, maar nog geen oproep van het cb.

Hij is dus even oud als Sofie (nou ja, weekje verschil) en hij weegt volgens mij nu 15 (15,5) kilo en is 98 a 99 centimeter.

Dus dat is idd wel een enorm verschil met Sofie.

Sneu zeg, dat ze nou zo zielig op de bank hangt.
Geef dr maar een dikke knuf!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Lucas heeft zijn inentingen vorige week gehad.
Was wat later maar het cb hier werkt zo raar!
Lucas is nu 1 meter 10 en weegt 17.5 kilo.
Maar die is dan wel weer behoorlijk slank (zo noemen ze dat dan, maar ik vind hem best dun).
Is het niet zo dat meisjes zowiezo wat meer wegen dan jongens?

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday

oeps weeg ze zwaarder als dylan ,maar als ze verder gezond is mooi houden zo hoor toch niks geen dieet…

maar kaitlyn was ook voor haar 4e opgeroepen voor die prikken alleen moest ze terug komen omdat die kinkhoest op was

sterkte mer sofie

hoi marco heeft 3 weken geleden dtp en kinkhoestprik gehad.
hij is nu 109cm en 18 kilo

groetjes ingrid

Nou ik had toch maar even gebelt maar hier doen ze het na de 4de jaar Jordy moet 1 juni

Tries

Maar Kim, is ze gewoon uit zichzelf zo “fors” (of hoe je het noemen wil )
Jullie eten toch vrij normaal dacht ik zo?
Als ze gewoon normaal eet en niet absurd veel snoept hoeft ze ook niet op een dieet lijkt mij.
Dan kunnen ze beter evt. nakijken waardoor zij zo zwaar is (in verhouding). Misschien is er wel een lichamelijke oorzaak ofzo.
Of aanleg, weet ik veel wat…

Gewijzigd door - Bieb op 30 Mar 2005 10:49:50

ja dat is het juist, we eten niet abnormaal, we eten gewoon 3 maal per dag en als je naar ons kijkt zijn wij ook geen slanke ranke dennen

groetjes Kim, mama van

en

Nee, jullie zijn allemaal “stevig gebouwd” dus het kan op zich best in de genen zitten, toch??

hey kimmetje
madelinde was op een paar weeken na 4
ze was toen 107,5 en 17,4 kg (dus toen heeft ze ook die prikken gehad)
dus zij is ook niet dik maar wat is dik he
wij noemen onse kids graatjes wand dominique is op de zelfde dag geweest en zij was toen 2 jaar en 2 mnd zij was 93,5 cm en 12,4 kg maar ik zelf ben ook niet dik maar mijn man is forser en dat is hij al van kinds af aan zij zijn moeder
en ik ben ook nog nooit dik geweest niet mee rekenent de zwangerschappen wand toen was ik echt dik
groetjes van joze de mama van madelinde en dominique

ach ja ze zeggen wel eens meer wat op het cb ,dus laat ze maar waaien jij weet wel beter toch, sofie is gewoon lekker stevig,en daar is niks mis mee

groetjes marielle mama van tanja

Hoi,
ze weegt ook zwaarder dan Nicky,
die weegt nu 22,5 kilo en is nog steeds 1m23.
Met zijn 3jen 10 maandjes was hij 1m17 en 21 kilo.

Een stuk langer,maar ook een heel stuk lichter.
Nu zijn we allebei(vader en ik)nooit zwaar geweest.
Dus het zit in de genen denk ik.
Nick’s vader is 2m03 en weegt maar 99 kilo.
Dus hij heeft vaders bouw,lang en dun.
hihihi,

Je hebt gewoon een lekkere gevulde meid.
Ik vind die schrielkippetjes ook niks hoor,ze kunnen dan beter tegen een stootje als ze een griepje krijgen en ff minder eten.

Ze ziet er goed uit,dus zeker niet op dieet zetten.

groetjes Bianca

Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.