Cb geweest met kaitlyn

ze woog nu 13.3 vorig jaar 11.3
en ze was nu 97 cm lang verleden jaar 88 cm.

verder deed ze alles wat ze vroeg en liet alles toe me mond viel open van verbazing hahaha

oogjes getest waren ook goed maar na tig plaatjes had ze het wel gehad en zei dan steeds weet ik niet meer net gezegd hahhahhaa

dus geen gemopper ze waren tevreden jaaaaaaaa komt denk ik omdat het bijna etens pauze was voor ze hoor hahhahaa

volgend jaar terug komen de laatste keer en dan krijg ze 2 prikjes:w

Hoi,

Wat fijn dat het allemaal zo goed gegaan is zeg!
En wel lachen hoor, dat ze bij die ogentest na “tig” plaatjes zoiets had van: doei !!
Enne…gelukkig duren die prikjes nog een jaar!!!

Groetjes, mamma van Stephan

he fijn bianca dat alles oke ging ja ik zou er ook de ballen van hebben als ze zo lang door ging

gr marielle trotse mama van tanja

wat een licht grietje heb je dan… daar is sofie een reus bij

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Stephan hebben ze gisteren op de peuterspeelzaal gewogen en gemeten en dat op een leuke tekening gezet en aan de muur gehangen.

Bij hem stond dat hij nu 88 cm is en 13 kilo (hij is dus van juni 2001).

Het zou best kunnen kloppen hoor, maar over 2,5 week moeten we weer naar het CB dus dan weet ik het exact (we moeten nu dus eerder komen, na een half jaar al. Dat willen ze omdat we naar het Audiologisch Centrum zijn geweest enzo en naar logopedie. Tsja…zal wel).

dylan is ook altijd een licht gewichtje geweest

maar kaitlyn heb gewoon een moeilijke start gehad altijd verkouden altijd spugen tot haar neus amandel eruit ging daarna is ze wat meer gaan eten en komt ze beetje bij beetje aan

kaitlyn woog toen ze een jaar was nog geen 10 kilo een veertje

Hier idem dito met Stephan.
Ook moeilijke start, jaar lang spugen etc.
Maar nu is hij nog steeds niet erg groot voor zijn leeftijd volgens mij.
Nou ja, zolang ze maar groeien toch?

ojee Ryan was bij 7 maanden al 9,5 kilo.
Ben benieuwd hoeveel hij met 1 jaar weegt.
hahahaa

Keek vanmorgen even in zijn groeiboekje.
Met 1 jaar was hij 9 kilo en een beetje

Hallo.
Ik wou nog even kwijt dat Iris,nu 14,5 maand,afgelopen maandag op het c.b, 9,7 kilo woog.Dus als we het over veertjes hebben!
Groetjes Eljada
o,ja en toen ze 1 jaar was woog ze 8,7 kilo.
En Niels woog toen 8,9 kilo,heb ik net even opgezocht.Dus twee van die scharminkeltjes

Gewijzigd door - eljada op 18 Feb 2004 20:09:16

Toevallig gister met Kasper naar t cb geweest. Hij is nu 1 jaar en een week en weegt 9.7 kg. Maar das volgens mij helemaal gemiddeld hoor! Niks geen scharminkeltje hahaha!!

Groetjes, Els

ohoh dus Ryan is een dikkertje.
Oke hij heeft wel wat babyvet, maar dat vind ik alleen maar leuk.