CB en BMR

Vandaag cb geweest, jordy is helemaal niet zo zwaar als dat ik dacht namelijk 12.5 kilo en 83 cm lang oke hij zit niet op het gemiddelde maar wat er boven. verder alles goed hij wilde niet laten zien dat ie kan lopen grrrr wel dat hij een behoorlijke eigen wil heeft, ze zei al het is geen makelijke hahaha zijn wij ook niet hihi dus van wie zal ie het hebben, alles wat ie verder moest doen deed ie pfff wat een gelukt want normaal als het moet doet ie het niet.

Prikkie gehad pff gelukkig ff de laaste, Hij was erg boos op de wijkverpleegkundige pfff je wilde echt zijn ogen niet zien zo zegt ze die mag me nu niet meer… nee vind je het gek hihi

verder alles uitstekend dus ben weer trots…

ff gevraagt dat hij zo lastig is op het momment en ja hoor wat ik al dacht de peuterpuber tijd ze zei al hij wil meer dan hij kan klopt helemaal hij wil vaak ook het onmogelijke maar het gaat over ja dat weet ik, ALLEEN KAN IEMAND MIJ AUB VERTELLEN WANNEER?

Zo jullie zijn weer op de hoogte

Gr Tries

ooh overgaan??? nee meisje, dit gaat door en door!!!

Kussies

Misschien na de puberteit?
Maarja dan gaan ze het huis uit om te studeren of zo… misschien toch nog maar genieten

Groetjes Miriam

Zoooo eindelijk voorlopig geen geprik meer :D:D:D
Overgaan?? Nee dat denk ik ook niet

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Hoipipeloi,

Maak je geen zorgen Tries, die peuterpuberteit gaat echt over! Wanneer? Hmmm, over een jaar ben je er vast vanaf… Maar wees gerust na de peuterpuberteit komen er weer andere fases waar je tanden in kunt zetten… dus voorlopig ben je er nog wel even druk mee!

Heeft je mannetje nog last gehad van de prikken?

Heb je die dwarse peuter van je al opgegeven voor de peuterspeelzaal? Is errug leuk en daar kan hij lekker zijn “ei” kwijt. Bij ons mogen ze vanaf 2 jaar, maar ik hoor ook vaak vanaf 2,5 jaar. Meestal is er een behoorlijke wachtlijst dus misschien wel wijs om vast eens te informeren (als je dat nog niet gedaan hebt/wilt).

Nou toedels!

Groetjes van Marielle & Co (38 3/7)