CB bezoekje

ging perfect hoor! hij moest een trein nabouwen en dat deed ie precies goed, zelfs de kleurtjes kwamen aardig overeen verder gewicht en lengte heel goed. en de ogentest? die wilde hij niet doen haha, hij moest eerst de plaatjes gewoon benoemen vanuit een papiertje, maar daar had ie ook al geen zin in dus zei hij: GEEN POES (tegen het poezenplaatje) GEEN AUTO (tegen het autoplaatje) enz. haha nouja ook best toen moest de bril op en zei hij: ik ga daar kijken… ipv dat ie gewoon bleef staan. dus of dat is omdat ie het niet zag of omdat hij zoiets had van: bekijk het maar mooi vandaag… dat wisten we niet. maar aangezien we een dubbele afspraak hadden (nieuwe verpleegkundige kennismaking die een paar testjes deed en daarna dus bij de dokter voor die ogentest en het bouwen van de trein etc…) zei die dokter van: goh het kan ook zijn dat hij er gewoon genoeg van heeft, we waren er al een uur
maarre op zn ogen na… die moetn over 2 mnd opnieuw getest worden, is hij weer helemaal goedgekeurd

Fijn dat alles goed was. Jammer van de PPT-bui mbt die ogentest Ben benieuwd hoe het over 2 maaanden gaat! Gelukkig hebben wij hier een strebertje, dus Erik deed keurig wat er van hem gevraagd werd met die ogentest en glunderde bij de complimenten

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

haha ja hij deed net alsof ie het niet zag en zei: dichterbij kijken lol!! of hij zag het echt niet…hmmzz

joh hij was het gewoon beu, bij twijfel gewoon thuis testen vanf een afstandje. Madelon deed de orentest niet goed, kon ik 3 keer voor terug, terwijl ik wist dat er niets aan de hand was. Toen deden e dat nog niet net als nu
\Hoe lang is hij en wat weegt hij??

Liefs Michelle

hier zit ik nog steeds te wachten op de 3 jaar oproep, zal wel weer uitlopen. Enne geef ze eens ongelijk met dat gezeur van alles op commando moeten doen.

Groetjes,

Michèle

haha rico wil het thuis ook nie miremady hahaha helemaal niet dus!! heb vorige week ook al geprobeerd hij zegt"is saai ga spelen" hmz

ohw ja enne hij was 96 cm en 14.5 kilo met kleding aan.

Gewijzigd door - MamavanRico op 12 Sep 2011 20:47:15

Big boy

Liefs Michelle

quote:
ohw ja enne hij was 96 cm en 14.5 kilo met kleding aan.

Hmm morgan was met de thuis weging en meting 1 meter en 16 kilo

Groetjes,

Michèle

@Michelle: jawohl!

@Michele: ja gek genoeg als ik rico hier meet samen met papa is ie 98 cm, en weegt ie 15.4 kilo. maarre morgan is dus ook goed gegroeid! netjes!

Wij mogen in oktober thuis is hij 98 cm en tegen de 14 kilo, nog steeds een paling

Liefs Michelle

haha slanke den!

hoe oud is rico nu want die van mij is ook 96 cm !!!

24 september wordt Rico 3,
en die van jou?

Dan is rico wel klein hoor hihihi
Owen is 25 mnd en is 96 cm en bijna 13 kilo