Cas is vandaag alweer 4 weken!

Cas denkt in zijn slaap na!!!
Deze foto is gisteren gemaakt. Wat kijkt hij wijs hè!?!
Samen met zijn grote zus bij ome Jeroen op schoot.
Kusje!!!
Mamma en Lisa!!!

Ja 4 weken geleden zat ik weeën op te vangen. En nu zit ik met Cas al hangend op mijn schouder, zijn krampjes op te vangen. Ze zeggen dat het met 12 weken over is, die krampjes. Dan hebben we er al 1/3 opzitten, wat gaat de tijd toch snel.
Verder is het een rustig mannetje. Zijn zus is helemaal gek op hem, geweldig om dat te zien.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).

jeetje 4 weken alweer gaat hard he,maar hij ziet er lief uit hoor,zijn echt leuke foto’s van jullie

Jeetje nu al 4 weken weer !!! Dat gaat snel. Leuk dat Lisa zo gek op hem is joh. En heerlijk om die lekkere snuitjes te zien. Ik hoop dat de krampjes van Cas weer gauw over zijn.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Die foto dat hij nadenkt in zijn slaap! Haha! Die is leuk zeg
En hij kijkt inderdaad al lekker wijs, leuk hoor!
Die laatste foto is echt: moeder en dochter.
Erg leuk! (jee, wat strooi ik met het woord “leuk” hihi Maar de foto’s en de kids ZIJN nou eenmaal leuk )

Geniet lekker verder en ik hoop dat hij inderdaad gauw van die krampjes af is.

Groetjes, mamma van Stephan

Hoi Jolanda,

Inderdaad schattige foto´s. En ´t is waar bijna alles van je kids is leuk.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Wat een heerlijk ventje zeg
De tijd gaat zo snel
Groetjes Heleen mama van Robin

wat een mooie mannetje is dat toch, super om trots op te zijn .heel veel geluk met je gezinnetje

groetjes marielle mama van tanja

alweer 4 weken! sjonge! maar mooi is ie!

waar heeft ie krampjes van? vervelend hoor!
hopelijk idd netjes dan volgens de regels weer op tijd over

mo

Waar hij precies krampjes van heeft zijn we ook niet achter; misschien iets wat ik eet of dat hij te veel lucht binnenkrijgt bij het drinken.
Het is gewoon heel zielig.
Verder hebben we ook last van spruw, hij in zijn mond en ik op mijn tepels. Echt leuk joh borstvoeding geven!?!

he, jammer dat je niet weet waar de krampjes vandaan komen, kan je der ook niks aan doen.

spruw geen ervaring mee gelukkig, maar lijkt me niet leuk. maar gaat weer over toch? met goede behandeling?

hij doet ut er goed op, dat zie je al op de foto’s.
Mo

Wat een lekker kereltje zeg!!

Veel succes met de krapjes en de spruw (Het gaat echt een keertje over hoor !!) Dus hou vol!!

Wat een lekker stel heb je toch Jolanda!
Mooi ventje hoor.

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday

Hoi Jolanda,

Wat een prachtige kinderen; je zoontje is maar 3 weekjes jonger dan mijn dochtertje. En zo te lezen ben jij ook “druk” bezig krampjes op te vangen?. Mijn dochtertje heeft er ook zoveel last van en wil dan alleen nog maar gedragen worden door…juist ja MIJ.
Ik wist niet dat het rond 12 weken voorbij zou zijn? kijk alweer iets bijgeleerd.

Groetjes Ingrid

Hoi Ingrid,

ik ben begonnen met ABC Dophilus, dat kan je kopen bij de reformzaak. Is wel vrij prijzig (26,24 euro per potje, daar doe je wel 2 maanden mee) maar is volgens Daphne Dekkers een wondermiddel. Wij zijn er woensdag meebegonnen en het lijkt al een beetje te werken.

Oké ik zit nu wel midden in de nacht met Cas beneden, maar dat komt meer omdat hij wakker is en erg onrustig. Al denk ik niet dat het van de krampjes komt deze keer.

Hoi Jolanda,

Bedankt voor de tip, ik zal het “wondermiddel” zeker gaan halen vandaag hoor want Aouatif heeft dus echt elke dag opnieuw enorme last van krampjes.
Ik hoop alleen dat het ook te verkrijgen is in België?. Maakt niet uit dan zit ik morgen in Nederland…
groetjes Ingrid

Waaah, wat een leuke foto’s, vooral die eerste! En in de juiste topic, met recht, hoewel ie eigenlijk in jouw geval ‘trots op mijn kindEREN’ had moeten heten, wat een leuk stel.

Balen van die krampjes en spruw. Ik hoop dat Daphne Deckers DE tip voor je had!

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)