Cas in de draagdoek!

Hij kijkt niet zo gezellig maar hij vind het erg leuk.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Hij kijkt idd of hij er niks aan vind, hahaha!
Maar hij zal het ongetwijfeld prettig vinden, zo dicht bij zijn moeder en dan ook nog eens alles kunnen zien
Heb je dan niet dat hij snel een vermoeid nekje krijgt?
Zat ik me ineens af te vragen.
Met Stephan had ik namelijk ook een draagzak (alleen een heel ander soort, Maxi-Gogo heette dat ding geloof ik)
Maar daar zat hij dan tegen mij aan.
Alleen omdat hij zo’n piepklein ventje was, verzoop hij er zowat in
Het was wekenlang wél de énige oplossing om hem stil te houden…

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Gewijzigd door - Bieb op 23 Apr 2005 14:22:43

Je kan 'm ook anders dragen zodat hij dicht tegen je aanligt.
We zijn net even naar het dorp wezen lopen. Cas vond het geweldig om zoveel te zien.
Ik ben ook niet van plan om hele einden met hem te lopen op deze manier.
Maar voor kleine stukjes is het nu ideaal. En als hij groter is kan ik hem anders dragen zodat hij op mijn heup blijft zitten.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Ohhhhhhhhhh heerlijk, je ventje weer even lekker zo dicht tegen je aan. Hihihi ook al kijkt ie niet helemaal happy, ikke geloof meteen dat ie het toch wel lekker vind.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

prachtig zeg

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

Wat lief!!

O, heerlijk. Nu maar hopen dat hij op zijn 18e zelf loopt . Ik zou lekker blijven zitten als ik hem was. Ik heb de kinderen altijd in een slendang gedragen, die kan je op verschillende manier omdoen, maar die is een stuk korter.

We hebben hem zeker in het begin veel gebruikt, later werd het me snel te zwaar. Die baby bags, dat zijn echt ellendige dingen. Dan draag je het kind echt buiten je ipv dicht tegen je aan. Nou dat verpest je rug aardig. Zo’n lange doek en een slendang zorgen er wel voor dat je rug gespaard blijft, tot op zekere hoogte dan…

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)