Cas heeft een longontsteking!

Vandaag met Cas op de eerste hulp gezeten.
Cas hoestte al heel de dag en om kwart over 4 vertrouwde ik het niet meer dus naar de dokter.
Die heeft Cas naar de eerste hulp gestuurd met verdenking op een longontsteking.
In het ziekenhuis weer geluisterd en ook foto’s gemaakt en inderdaad meneer heeft een longontsteking rechts.
Hij heeft nu een kuurtje en mocht gelukkig weer mee naar huis.

Morgen een uitgebreider verslag, ga nu mijn bedje opzoeken!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Oef, dat is waar ik met Kaya 4 weken geleden ook zo bang voor was (gelukkig was dat “maar” bronchitis)
Wat sneu joh!!
Geef je hem een heeeeeele dikke knuf?
En fijn dat hij mee naar huis mocht!
Morgen horen we de rest wel.
Sterkte meis!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Gewijzigd door - Bieb op 13 Apr 2006 23:30:31

Achhhhhhhh gossie, arm ventje. Tijd dat ze zon komt en er zeker bij jullie even wat rust aanwaait.
Dikke knuf voor allemaal en duim dat de kuur gauw aanslaat.
smak

Cas was de hele dag al aan het hoesten, hij voelde warm maar geen koorts. Om 4 uur lag hij bij me op de bank en ik voelde dat zijn ademhaling niet klopte, heb in een reflex de telefoon gepakt om de dokter te bellen.
We moesten gelijk langskomen. Eerst heeft de HAIO (HuisArts In Opleiding) gekeken en geluisterd. Toen werd onze eigen dokter erbij gehaald. Op verdenking van een longonsteking of astma moest ik met Cas naar de eerste hulp van het ziekenhuis.

Lisa snel bij mijn schoonouders gebracht, was zo blij dat ze thuis waren. Dennis had avonddienst dus ik was alleen thuis.

Met Cas naar de eerste hulp en daar waren we na een 3 kwartier aan de beurt. Ondertussen waren mijn ouders in het ziekenhuis gearriveerd zodat ik niet alleen hoefde te zitten met Cas.

In een apart kamertje werd Cas weer onderzocht door een arst-assistent. Hij vond wel dat Cas zijn longen niet goed klonken maar echt ziek vind hij 'm niet . De kinderarts werd erbij gehaald en die heeft ook weer geluisterd en gekeken, er zij heeft een foto aangevraagd.

Dus met Cas op de foto! Hij was imiddels al een keer op schoot in slaap gevallen. Maar hij heeft zich zeer granig gehouden. Hij heeft geen 1 keer gehuild, hij liet het allemaal over zich heen komen. Op de foto was dus te zien dat zijn rechter long behoorlijk vies is. Hij heeft nu een extra zware kuur gekregen.

We waren om 9 uur eindelijk thuis. Mijn schoonouders waren al bij ons thuis en Lisa zat in bad. Dus hup kinders naar bed gebracht en zelf nog wat gegeten. Was een lange avond.

Maar!!! Iedereen heeft heel de nacht geslapen (behalve Dennis geloof ik want die heeft nu na zijn avonddienst een dagdienst en dan slaapt hij nooit zo goed).

Het wordt inderdaad tijd dat de zon gaat schijnen, letterlijk en figuurlijk!!!

Ja, lang ben je dan bezig hè, in zo’n ziekenhuis…
Maar goed dat je het meteen hebt laten checken joh, toen je dacht dat zijn ademhaling anders ging.
Enne…heerlijk dat jullie vannacht goed hebben kunnen slapen
Ik hoop dat de kuur heel gauw aanslaat bij Cassie en hij zichzelf ook gauw weer wat prettiger voelt!
Dikke knuf!

Wat vervelend zeg, hohpelijk is hij gauw weer beter.

En die zon…hij straalt hier nu maar ik weet niet wat de voorspelling is voor de rest van de dag!

Tessie

he mannetje wat maak je mama nou, snel weer beter worden hoor!

groetjes Kim, mama van

en

arm ventje!! Wat zijn er toch veel zieke zeg!! Heel veel beterschap!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Och arme manneke.
Hoop dat hij snel weer beter is.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Oe jakkie!
Gelukkig op tijd erbij zodat ie wel mee naar huis mocht (lang leve het moederinstinct)!
Dikke beterschapsknuffel voor je ventje!

quote:
moederinstinct

Ja dames altijd op afgaan!!!

Hij ligt nu weer lekker in zijn bedje.
Hij is verder wel vrolijk, alleen zaagt hij als een gek. Ik krijg het er gewoon benauwd van!

Aghhh… echt heel zielig allemaal hoor! Heel veel sterkte toegewenst en dat hij maar snel weer mag opknappen! liefs, debby

Beterschap voor Cas! Das schrikken zeg!

Liefs, Els

beterschap voor je mannetje .he messchien zat hem dat wel een tijdje dwars .dat hij daarom steeds snacht wakker werd sterkte meid

groetjes marielle mama van
10-10-01

jeetje jolanda dat is niet mis zeg arme cas

geef hem een dikke knuffel en heel veel beterschap gewenst

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Ik heb al jullie knuffeltjes gegeven aan hem en jullie krijgen een dikke (snot)kus terug van Cassie.

Hij ligt lekker te slapen alleen was hij met het naar bed brengen weer wat kortademiger dan de rest van de dag. Vannacht maar weer aankijken.

Hoe is de nacht verlopen Jolanda?
en gaat het de goeie kant weer op met cas?

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Lief dat je er naar vraagt.
Hij heeft de hele nacht geslapen, hoera!!!
Ja Mariëlle, hopen dat het de reden was van het zeer slechte slapen.
Maar klinkt meer benauwd dan gisteren.
Dat kan natuurlijk komen doordat het wat losser gaat zitten, het slijm.
Verder hoest hij lekker!!!

Vandaag viert zijn opa zijn verjaardag dus Denn en ik gaan omstebeurten met Lisa zodat Cas gewoon thuis kan blijven.

Nou, wel erg tof dat Cassie goed geslapen heeft verder. Hoop dat alles gauw over is en tja, ik kijk de zon zowat uit de lucht.

Fijn dat hij zo goed heeft geslapen weer!
Da’s zowiezo prettig natuurlijk, maar helemaal als ze ziek zijn, dan hebben ze het extra hard nodig.
Rot hoor dat hij het zo benauwd heeft.
Hier schijnt de zon alweer flink, ik hoop bij jullie ook!