Cas en zijn achterneef!

Dit zijn Cas (rechts) en Roy (links), ze schelen 3,5 weken. Cas is geboren op 2 december en Roy op 26 december.

Dit zijn de trotse opa en oma (broer en zus). Die man is dus mijn vader en die vrouw is mijn tante.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Ohhhhhhhhhhhhh lief joh, die foto`s zo.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

wat leuk!
en wat zullen ze allebei trots zijn! allebij opa/oma geworden, dus die hebben elkaar weer regelmatig nieuwtjes te vertellen!

gaat hier tenminste zo bij mijn vader en zijn broer en zussen, allevier in een jaar opa en oma geworden, dus daar word wat afgebeld en verteld

hihi gaaaaaf en wat een leuke naam ok Roy hihi

Tries

Liefs Tries

Hihi die Tries, ja leuke naam hè Roy.

Nou Mo, mijn tante is nogal van de concurentiestrijd en mijn ouders totaal niet. Mijn tante roept nu al (Roy is net 4 weken); Roy kan dit al en Cas?!!?
Nou zegt mijn moeder dan; Cas is 3,5 weken ouder dus dat doet hij allang. Maar ieder kind ontwikkeld zich op zijn/haar eigen manier. De ene keer zal Cas iets eerder kunnen en dan Roy weer.

Ze zien elkaar vaak alleen maar op verjaardagen of in dit geval een kraamfeest. Ze bellen elkaar niet regelmatig of zo.

Heeeee wat leuk om te zien zeg! Herken ze gelijk! hahaahaa!!!

Liefs, Els

Leuke foto’s zeg!

Groetjes, mamma van Stephan

Ja Els, mijn vader is niet veel veranderd in al die jaren alleen wat kaler en grijzer.
Mijn tante is trouwens ook niet veel veranderd (ook wat grijzer en kaler ).

nee, om er nou een strijd van te maken?

ja: om te jennen onder elkaar doen ze het wel, gioia was nog maar 1 maand, toen er een foto van haar achter de laptop naar mijn vader zijn zus ging, met de vraag: ze surft al, en die van jou?
terug kwam een foto van neefje in klompen maat wieg: ik help pappa al in de tuin, en zij?
dus zo wel, maar dat allemaal om maar niet echt toe te hoeven geven hoe trots ze zijn, en hoe mooi ze het vinden dat ze dit allemaal meemaken moet je natuurlijk nooit hardop zeggen (famillieafwijking )

ahh leuke foto’s