Carola

wil je aub stoppen met alle oude topics veranderen.

Dacht al, ben ik nou gek of gaat er iets niet goed maar nu snap ik hem…

Tries

Het begon mij ook al te irriteren. Ik snap nooit waarom mensen na een aantal jaren hun eigen berichten in topics uit 1834 nog moeten gaan zitten aanpassen. Is er dan ineens iets zo geheim?

Groetekes, Sje

ja ik was ook al aan het mopperen .stop alsjeblief

groetjes marielle mama van tanja

Ik dacht dat ik debiel was toen ik net een topic van 2004 zat te lezen en er helemaal geen nieuwe reactie op was
Fijn dat ik daarna deze topic zag, haha.

Groetjes,
Inge

Sorry meiden.

Kim en Marielle, ik stop ermee hoor.

Tries en Inge, ik had geen idee dat de topics dan weer bij de actieve topics kwamen te staan, kan me voorstellen dat het verwarrend is.

Esther, ik kreeg een vlaag van bescherming van de privacy van mijn kinderen toen ik met google erachter kwam dat ze zoveel hits op ikkeben hadden. Ben nu al weer uit die rare bui.

Ah, tof dat de rare bui voorbij is!

Ik gebruik op internet nooit de namen van mijn kindjes. Ik kies ervoor om op het internet te wonen, zij zijn te jong om daarvoor te kiezen. Als ze ooit lekker openbaar op het internet willen gaan wonen dan regelen ze dat t.z.t. zelf maar. Kunnen ze mij nooit verwijten dat ze niet meer anoniem zijn.

En zo voorkom je dat je ooit in paniek raakt en overal de namen van je kinderen uit topics wilt gaan verwijderen!

Groetekes, Sje

dan mail je me gewoon de topics die je storen en dan zorg ik er voor dat ze stilletjes verdwijnen…(maar ga er geen 100den verwijderen)
dit doen wel meer mensen hoor

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!