hoi carola
gaat als nog naar wens ,zit de baby nog lekker in je buik .was even nieuwschierig hoe het ging .succes met de laatste loodjes
groetjes marielle mama van tanja
hoi carola
gaat als nog naar wens ,zit de baby nog lekker in je buik .was even nieuwschierig hoe het ging .succes met de laatste loodjes
groetjes marielle mama van tanja
Ja heel veel succes, gelukkig koelt het nu wat af want pffffffff moet er niet aan denken om nu nog met zo`n buik te lopen.
Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005
Lief dat jullie het vragen.
Op enorm dikke Bessie Turf voeten en enkels (vocht vasthouden) na gaat het hier prima hoor. Verder zoek ik de warmte gewoon niet op, dus is het redelijk uit te houden.
Officieel nog 12 dagen, maar ik heb zelf het idee dat ik weer ga overlopen (bij Mats toen 8 dagen).
Het is wel raar, dit is waarschijnlijk mijn laatste zwangerschap, hoe neem je nou afscheid van het zwanger zijn? Ik probeer maar van elke beweging te genieten en pronk zoveel mogelijk met mijn buik.
Geniet nog maar lekker die 12 dagen hoor! En ook veel sterkte!
Groetjes, Esther, mamma van Jonathan
Suc6 met de laatste loodjes!!
Veel foto’s maken van je buik. En inderdaad elke dag genieten van het geschop en gerommel in je buik.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
Ja afscheid nemen van je laatste zwangerschap valt mij ook zwaar hoor, zeker omdat ik qua gevoel nog wel een heel eftal bij elkaar zou willen. Hopelijk slijt het nog wel, zeker nu ik mijn mannetje zo heerlijk kan knuffelen. Geniet er nog maar lekker van.
Ik heb dat helemaal niet!
Ik heb een hele tijd gedacht dat wij het maar bij 1 kindje zouden laten, dus ik had na Lisa al afscheid genomen van mijn zwangere buik.
Toen we besloten om toch voor een 2de te gaan was ik alleen maar gelukkig.
Maar ik heb het nog geen dag gemist, mijn zwangere buik.
Ik geniet iedere dag heerlijk van mijn kindjes.
Ik denk wel dat ik de borstvoeding zal missen als Cas die niet meer wil.
Even een onderonsje met je kindje is altijd gezellig toch?
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
Ja precies, van die onderonsjes kan ik ook intens genieten, dus dat compenseerd wel. Whahaha alleen heeft Jessin net zoals Evianne wel heel veel zin in die heerlijke onderonsjes.
O ja, nu herinner ik me weer dat afscheid nemen van de borstvoeding (met 7 maanden) ook erg emotioneel was!
Hihi, wat lees je dat toch vaak dat vrouwen nóóit meer willen bevallen (begrijpelijk hoor ) maar ik heb dat dus niet, ik wil nog wel eens zwanger zijn en bevallen, alleen wil ik geen kindje meer erbij, dus dan houd dat ook al snel op
Groetjes Nathalie & Co
het zwanger zijn op zichzelf niet zo happig op, bevallen doe ik zo weer. en ja ik wil ooit wel nummer 3
groetjes Kim, mama van
en
Tsja, deze zwangerschap verloopt tot nu toe (!!) beter dan de eerste. Verder was de eerste bevalling zwaar kl*te dus wat dat betreft hoop ik dat het nu beter zal gaan.
Ook wij zouden het er bij eentje laten, dus afscheid had ik al genomen min of meer.
Dit is een “extraatje” net als wat Jolanda al zei…
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en…?
Succes Carola met de laatste loodjes
Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin
Ikke ben ook niet bang voor een bevalling, het hoort gewoon bij het zwanger zijn. Leuk is anders niemand zal het effe voor de lol doen maar het is maar tijdelijk en wat je er voor terug krijgt… pffff met geen pen te beschrijven.
Maar als je eerste bevalling een verschrikking is geweest met veel angst om je baby etc. dan kijk je er bij een tweede wel ff anders tegenaan, onbewust (ikke wel in ieder geval…)
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en…?
Ja tuurlijk !!! Nu was de eerste bevalling voor mij vervelender dan de tweede, maar beide zijn voorspoedig verlopen en daar ben ik erg blij en zeker ook dankbaar voor. Ik kan er dus zeker niet over meepraten hoe het is als het bij de eerste allemaal zo eng en vervelend was.