Carnavals optocht niet zo leuk :(

Dat vind Bo tenminste. Vorig jaar vond hij het leuk, maar gisteren vond hij het drie keer niks
Ik weet niet hoe het me andere optochten is, maar de geluidsbarierres worden hier behoorlijk uitgetest tijdens die optocht. Je voelt de muziek letterlijk door je hele lichaam trillen. Bo vond dit op zich nog niet zo heel erg. Hij keek niet vrolijk maar ook niet sjaggie, en af en toe ging hij staan in de bolderkar, en kijken wat er nu weer aan kwam. Tot er een wagen langs kwam met een hele harde toeter!!! Echt knetter hard, en jemig, je had dat gezichtje moeten zien, echt een heel zielig snoetje, die mondhoeksjes helemaal naar beneden, maar wel de lipjes op elkaar, echt zo sneu!! Heb hem meteen opgepakt, zegt hij , Bo eng!! Zo ontzettend zielig!!! Hij kroop gewoon in me!! Hebben nog twee wagens gezien, en zijn toen maar gegaan, want vond het sneu voor hem dat hij bang was. HIj was zelfs zo onderste boven, dat hij zijn oom die mee deed helemaal niet meer zag!!!

Misschien volgend jaar beter, maar voor nu even geen optochten meer!!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Ach gossie wat sneu. Je zou toch verwachten met het oog op de kijkende kleine kindjes dat ze daar wel een klein beetje rekening mee houden.

Groetjes,

Michèle

ja dat zou je denken, maar ze denken vast: als ik nou ongelooflijk veel snoep uit die wagens gooi, vinden die kinderen het vast niet erg!! Yeah right!!!
En ook zo lullig, ieder kindje kreeg een koekje, maar omdat bo een beetje verscholen stond, kreeg hij niks. Een vriend van ons vroeg dus een koekje voor hem, krijgt hij als antwoord: kinderen die vragen worden overgeslagen !! vond dat best een beetje aso!!

Oh ennuh, heb je terug gemaild zonet!! Had je mail idd niet gekregen!!

liefs woezel

Ah wat l*llig zeg. Echt te triest voor woorden.

Hmm vaag. Nou ja dan weet ik in iedergeval waar het aan lag. Vaag hoor. Helaas heeft mijn pc wel meer kuren. Ineens van datum en zo verspringen. Ben hard aan het sparen want een nieuwe staat op het lijstje… Maar ja eerst de bruiloft

Groetjes,

Michèle

och arme ziel!
maar opzich… rico schrikt ook van onverwachte harde geluiden sinds hij 2 is.
een boormachine in de flat b.v. dreunt gigantisch door. dan is het ook een bang gezichtje en een brul geluid.
wij zijn trouwens niet eens gegaan gisteren. schoot niet op maar hij had zich er wel op verheugd.
wat jammer dat Bo zijn oom niet meer gezien had maar denk maar zo: dat vond bo op dat moment vast niet zo erg en was hij blij dat hij weer thuis was
wel echt zielig hoor dat hij het zo eng vond. geef m maar een knuffel van ons!

Jammer dat hij zo schrok. Volgend jaar misschien beter?!

Groetjes,
M

nou op zich kan hij wel tegen harde geluiden en is hij niet snel bang. Met oud en nieuw bv, stonden we buiten, kwam er een knapper waarvan mijn trommelvlies nog en dag later na piepte, maar bo verrekte nog geen spier, vond het veel te interessant dat papa een grondbloem af stak!! hahahahahaha, maar dit keer, nee dit keer was echt niet geslaagd. Misschien volgend jaar idd. Wij zijn verder geen carnaval vierders, dit is het enige wat we doen, en ach, als bo het niet leuk vind, is dat helemaal niet erg, komt vanzelf!!!

liefs woezel

ja maar zo’n geluid als vuurwerk zoemt niet zo door in je oren, dat doet een boor of idd zo’n toeter wel. zit dus wel verschil in.

Wat sneu voor Bo… Raar dat ze niet een beetje rekening er mee houden hoor en jeetje wat aso van die vent om te zeggen kinderen die vragen worden overgeslagen… Belachelijk…
Wij hebben hier dat hele carnaval gebeuren helemaal niet Gelukkig maar, want volgens mij is het echt niks voor ons, al die drukte

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie