Carnaval

Hallo allemaal.
Ik was eens aant neuzen op internet naar smink tips.
Mijn kleine meid word minnie mouse met de carnaval.
Ik wil niet al teveel smink gebruiken dus wil een zwart neusje,en wat sprietjes,Maar dat alleen vind ik ook maar saai,
Aangezien ze bijna pas 2 is wil ik niet teveel friemeltjes maken,
Iemand ideeien?? of leuke voorbeelden?
Wat worden jullie prinsesje en prinsen? vindt het altijd wel leuk al die kindjes verkleed
xxx mama pris

Wat leuk zeg, een Minnie Mouse! Het is toch al leuk met sprietjes en een zwart neusje? Als ze dan een Minnie-pakje aan heeft, vind ik dat ze er superleuk uit ziet! Ik zou het dan denk ik zo laten? Eva heeft een matroosachtig pakje gekregen via een collega, een jurkje met een rood boordje en met marineblauw. Schip ahoy! Ik paste het een paar weken geleden en ze moest er niks van hebben toen. Alsof ze dacht: ‘Mama, dat is een raar pak voor normaal!’ Hopelijk wil ze het straks gewoon aan!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Omdat ze op de PSZ aan carnaval doen afgelopen maandag pakjes gekocht.
1 zou roodkapje worden en de andere Heidi (oid) alleen…morgen is de carnavalsviering en heb ik 2kindjes met de griep, dus voor niks pakjes gekocht omdat de meiden thuis blijven.

Verder doen we niet aan carnaval. Dus de pakjes gaan in de kast voor volgend jaar (ik heb ze op de groei gekocht )

Ja hier in het midden Limburgse is er geen ontsnappen aan. Vandaag vieren ze het op school en het thema is het wilde westen. Cowboy en indianen dus. Zaterdag met het hummelkesbal worden het een prinses en tijgertje en zondag en maandag weet ik nog niet. Prinsesje zal het wel blijven en ik vermoed dat de jongste zijn tijgerpakje nog gaat wisselen met zijn piraten kapiteins pak.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Jolan beterschap voor de kleintjes…wat zeillig zeg.hoop dat ze snel opknappen,
Vandaag had desteny op de kdv carnevals feestje,
Minnie mouse jurkjes staat ontzettend leuk,Sminken liet ze absoluut niet toe,
werd een en al knoei boel.dus dat hebben we maar eraf gewassen,
Morgen wat glittertjes halen proberen we dat eens uit.

Gewijzigd door - damiendesteny op 11 Feb 2010 13:52:44

Hoi,

Hier al drie jaar is prinses zijn het enige bedenkbare wat ze aan wil.
Dit jaar met enige afwisseling wil ze vlinder prinses zijn. Dus heb ik een paar vleugeltjes gekocht.

groetjes

En carnaval ze allemaal

lon106

wat leuk prinsese vlinder.ze zal vast schattig hebben uitgezien.
Desteny wilde zich gister ochtend niet door mama laten sminken maar toen we dr ophalen op de kinderdag verblijf was ze wel gesminkt.ze liet het goed toe daar en vond het ook nog leuk.
ze heeft een leuke carnevals middag gehad,en heeft geslapen als een roosje

Wat een leuke foto`s!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Wat een schattige foto’s zeg! Mooie ogen heeft ze!

Ik heb voor Thoby een piraten pakje gekocht!
Zo schattig! Alleen wil hij die doek om zijn hoofd niet ophouden…flauw he?!

Het wordt KEI gezellig hier in Brabant! hahaha!

Groetjes Margot

Wat een mooie meid heb je zeg. Ontzettend leuk pakje.

Veel plezier met carnaval!

groetjes Carolien

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Dit is zo’n leuke tijd hier in het Oosten van het land zijn we er ook helemaal klaar voor. Afgelopen weekend heb ik twee pakjes gekocht voor onze kleintjes. Via link niet toegestaan heb ik een beer pakje en een princessen pakje besteld zo schattig! Ik hoop morgen de pakjes te ontvangen. Op naar de carnavalsoptocht! Super leuk!

Gewijzigd door - Asje op 15 Feb 2011 07:30:13

Mijn oudste zoontje (4jr) gaat als Mega Toby. Heeft hij zelf uitgezocht en het staat hem zo leuk! Voor de jongste had ik nog een kabouterpakje (2 jr) in de kast hangen.

Lisa gaat als heksje en Nikki wil als mummie… nog ff wat verband bij de Action halen

maar carnaval is dat in elke regio anders dan? hier is het in de 2e week van maart???

Enfin rico wordt peter piraat
de hoogste haha heeft een superlief rode fluwelen “pak” aan met daaronder goud enzo, en een zwarte fluwelen broek. en hij krijgt een baardje (geschminkt uiteraard haha)

Bij ons is het ook pas de 2e week van maart (Brabant).

heee simzoe hier ook brabant. heb jij hyves?

Onze dochter krijgt ook een muizepakje aan, neusje zwart puntje en wat sprietjes. Heb van oma een gebreide sjaal en beenwarmers gekregen die wil ze nu al niet meer uit!
ik vroeg me ook al af hoe dat zat met die carnavalsmidaagen op de peuterspeelzalen en kdv. Dat die allemaal zo vroeg zijn. Carnaval is toch ook pas in maart.

Groetjes Jeuly

Lilypie Second Birthday tickers

@MamavanRico: Zekers, ben te vinden onder …(foto van de 2 jongens als profielfoto).

Ik heb dit jaar wel weer zin in de carnaval. We waren vroeger echte carnavalsvierders, maar op een of andere manier is het er toch bij in geschoten de laatste jaren. Nu Senne op school zit en meer bewust meemaakt wat het is, heb ik voor het eerst sinds jaren weer een pak voor mezelf aangeschaft . Ik ga als Bij!!!

Gewijzigd door - Simzoe op 19 Feb 2011 12:18:25