Carmenset

Ik wil mijn haar lang laten groeien … maar heel de krul gaat eruit. Dit had ik wel verwacht want je haar wordt natuurlijk zwaarder. Ook ligt het nu wel aan het weer hoor dat het voor geen halve meter zit

Maar wilde een carmenset kopen. Nu zie ik zoveel verschillende. Iemand ervaring of tips over wat ik juist wel en wat juist niet moet doen?

Ik ben ook benieuwd!
Zelf heb ik wat slag, maar inderdaad zakt het er snel uit. Als ik gewoon krullers erin doe, lijkt ik net een poeder, hahah!

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

hoi
ik heb een carmenset (wel een oudje, van oma) maar hij doet t nog prima hoor.
maar mijn ervsaring is dat t wel vrij lang duurt, als je dat elke ochtend wil gaan doen lijkt me dat een beetje veel werk… dan zou ik eerder voor een permanentje/watergolf kiezen.
nou heb ik wel veel/dik haar dus daarom duurt het ook lang voordat er krul inzit en halverwege de dag is alles weer verdwenen.
Ik doe het soms als ik 's avonds een feestje heb ofzo, maar dan met veeel mouse en veeeel lak, anders is t zo weer weg… als je elke dag krul wilt lijkt het me handiger niet voor een carmenset te gaan…

groetjes

Carmenset is leuk voor een feestje/avondje uit maar voor elke dag is het inderdaad wel een werkje. Dan zou ik toch voor permanent kiezen. Tegenwooordig heb je daar zoveel verschillende soorten in dat je echt niet als poedel hoeft rond te lopen. Een hele grove permanent geeft net ff een beetje meer slag en zakt na een aantal weken gewoon weer uit zodat je ook geen lelijke uitgroei krijgt.
Overigens onder de krulsets is de carmenset wel de beste hoor. Maar het blijft een werk.

Groetjes Ramona

hoihoi…

Nee nee het is echt niet de bedoeling om het permanent te gebruiken. Gewoon af en toe als ik er net even wat florisanter uit wil zien

Mijn vriendin heeft permanent gehad en raad dat echt wel af. Zo slecht voor je haar. Carmenset zal ook niet goed zijn. Maar voor af en toe…

Nu zag ik er ook waarvan je de rollen moet omklappen? Maar ik heb er geen verstand van. Hebben jullie (als je er 1 heb) met pinnen oid?

O hihi
voor af en toe is het zeker leuk. en ik denk als je normaaL al slag in haar hebt dat het dan vast beter blijft zitten (mijn haar is super stijl).
Ik heb een carmenset met pinnen, maar ik denk dat omklappen makkelijker is. met die pinnen moet je er altijd ervoor zorgen dat je hele ppluk haar eronder zit en aan het andere eind klemt het dan niet super waardoor de pluk er daar wel eens “afzakt”.
succes!

gidget