Carlin gisteren

Jarig was en ik dat helemaal vergeten was dus bij deze Carlin van harte gefelciteerd met je verjaardag! groetjes en kussies van Kim, George, Sofie en Victor

Ook namens mij alsnog HEEL HARTELIJK GEFELICITEERD!
Hoop dat je een leuke dag hebt gehad!

Groetjes, Bianca

Oeps van harte gefeliciteerd

Heeft hij een leuke dag gehad?

Liefs Tries

Gewijzigd door - mama van Jordy & Roy op 11 Sep 2003 19:50:07

Gefeliciteerd!
Hoop dat je een leuke dag hebt gehad met heel veel kadootjes en lekkere dingen!

Groetjes Miriam

nog van harte gefeliciteerrd

groetjes bianca

Oh, wat lief. Wist helemaal niet dat Kim het had gepost. Hij heeft een hele leuke dag gehad en is nu al 6. Druk in groep 3 en vindt het heel leuk. Veel kado’s en visite.

Dank je wel jullie allemaal voor de felicitaties

Martha

Hoi Martha,

Leuk dat het zo’n geslaagde dag was!!

Enne…misschien een rare vraag, maar ik las net (bij je profiel) dat je 10 jaar in Amerika hebt gewoond en nou ben ik zo superbenieuwd waar je dan precies gewoond hebt.
Wij zijn hier namelijk helemaal “Amerika-minded”

Groetjes, Bianca

martha is effe een paar dagen niet online haar zus gaat morgen trouwen, maar volgens mij heeft ze in florida gewoond… de rest vertelt ze dan maandag wel

Hoi Kim,

Bedankt voor de info!

Groetjes,Bianca

Hier ben ik weer! Heb inderdaad 10 jaar in Florida gewoond, in West Palm Beach.

Martha

Oh heerlijk lijkt me dat!!!
Ik ben al een aantal keren op vakantie geweest in Amerika (vooral Florida) en sinds 2,5 jaar hebben mijn ouders daar een (vakantie-)huis. In het plaatsje Inverness, bij Ocala in de buurt. Uurtje rijden vanaf Orlando.
We zijn daar zelf nu twee keer geweest (mijn ouders natuurlijk wat vaker) en ik heb er elke keer weer hartstikke heimwee naar!
Heb jij dat nou niet (na 10 jaar!!!).
Gewoon, de sfeer (mensen zijn veel minder gehaast en een stuk vriendelijker etc. en natuurlijk niet te vergeten het weer).
Natuurlijk zitten er ook wat “nadelen” aan Amerika…

Mijn ouders gaan volgende maand weer naar het huis en ik heb zo’n zin om mee te gaan!!! Helaas gaat dat niet nu we net een eigen bedrijf zijn begonnen.

Groetjes, Bianca

P.S. De villa wordt ook verhuurd hoor! (hint,hint!!) Hahaha!!

Goede hint.

Het is heel anders als je er op vakantie gaat, dan als je er woont. Ik heb mijn man daar leren kennen en vond het er heerlijk wonen tot we kinderen kregen. Weinig sociale voorzieningen, prestatie gericht en academisch gericht onderwijs, sociale druk om je kind naar een prive school te sturen, discriminatie, etc.

Vond het leven juist wel heel gejaagd en miste het familie gevoel. Heb heimwee naar het weer, maar verder geef mij maar het huisje, boompje, beestje gevoel van Nederland.

Je hoeft hier niet de nieuwste auto, grootste huis, duurste kleding te hebben.

Ga zeker nog weer terug om op vakantie te gaan en familie op te zoeken, maar er weer gaan wonen? Nee.

Martha

Dat soort dingen bedoelde ik dus met de nadelen van Amerika.
Als je er wat vaker bent geweest (zonder “opschepperig” te willen doen) dan merk je die dingen ook.
Ik zou zowiezo nooit zolang zonder m’n familie willen zijn.
Ik vind de mensen in Amerika weleens “onecht” overkomen. Ze vragen in winkels bijv. CONTINU: How are you? Tot vervelens toe. Maar het interesseert ze voor geen METER hoor, hoe het met je gaat.
Ze zijn gewoon bang voor al die belachelijke en hoge schadeclaims die er daar vaak ingediend worden om “niks”.
Ik vraag me in Amerika regelmatig af of ze nou écht geinteresseerd zijn als je bijv. struikelt over de winkelmat (wat ik eens gezien heb) of dat ze gewoon bang zijn voor de schadeclaims.

Maar verder vind ik het een PRACHTLAND (zeker voor vakantie!!)

Groetjes, Bianca

Ben ik het helemaal met je eens.
Ik hou van Orlando, Key West, New York, Washington DC

Martha

Clearwater, Sanibel Island…
Jemig, krijg steeds méér zin om te gaan hierdoor!
Ben toen ik 13 was ook bij het Sequaia Parc geweest met die hele SUPER-GROTE oude, dikke bomen. En de Grand Canyon. Dat zijn wel dingen die indruk op je maken. We zijn toen ook in New York geweest maar daar zou ik nu anders tegenaan kijken dan toen.
Toen vond ik het alleen maar verschrikkelijk druk en ik lette veel op de zwervers (vond ik zo zielig) en mensen die geld voor je voeten gooide etc.
Vrijheidsbeeld was wel weer leuk om te zien.
En Las Vegas (ook al mochten wij toen nergens in, al die verlichting was super-indrukwekkend!).
Nou, ik ga stoppen over Amerika.
Straks denken de andere meiden nog dat ik hopeloos aan het opscheppen ben over Amerika en waar ik allemaal geweest ben
Moeten we niet hebben hoor, hahaha!!

Groetjes, Bianca

Nou,Biep.
Ik vindt het helemaal geen opscheppen hoor.Van mij mag je doorgaan.Je enthousiasme straalt er gewoon vanaf.Ik vindt het heel leuk om te lezen!
Groetjes Eljada

Hahaha! Jullie weten niet wat jullie zeggen hoor!
Als ik mag DOORGAAN met vertellen over Amerika en je ziet mijn verhaal staan dan begin je er niet eens aan om het te lezen.
Zoooooooooooooooo lang!
Wedden???
Ik ben inderdaad heel enthousiast over Amerika en dingen waar je enthousiast over bent daar klets je ook automatisch veel over.
Aangezien ik al helemaal geen probleem heb met kletsen…(voor degene die het nog niet weten, ik kan echt “ratelen” en klets zo 5 kwartier in een uur, hahaha!!)
Dus bedenken jullie je nog maar eens!

Groetjes, Bieb (weet je dat ze me écht zo noemen? De mensen die me goed kennen natuurlijk, zoals m’n vriend en ouders enzo. Gelukkig zegt Stephan nog gewoon “mamma” tegen me!Tsja, dat heb je met namen…hebben jullie trouwens niet zo’n bijnaam?)

mmmm…ff denken.
Stephan wordt natuurlijk al gauw: "Steef"
en verder heeft hij niet echt bijnaampjes.
Ja, ik noem hem weleens aapje (omdat ie zo ondeugend is) of spookje (ook als ie ondeugend is of peuter-kuurtjes heeft).
Maar da’s allemaal lief bedoeld hoor!

Groetjes, Bianca

Gewijzigd door - Bieb op 16 Sep 2003 13:07:02

nee helaas ik heet Eljada en zo noemt iedereen me ook.
Wel vaak lastig met voorstellen.Kun je dus ook niet zeggen noem me maar El of zo,want daar reageer ik dus niet op.
Groetjes Eljada
En als ze mijn naam lezen denken ze ook vaak aan een buitenlander.Niet dat je dan minder bent ofzo,maar het is toch wel iets lastiger.

Gewijzigd door - eljada op 17 Sep 2003 22:24:05

Iedereen noemt mij Mim, zelfs mijn moeder af en toe. Die had me toch Miriam genoemd omdat je dat niet kunt afkorten (nou ja! zullen de hormonen wel geweest zijn )
Lucas noem ik wel es Pipo, als hij loopt te mopperen of iets doet wat een beetje dom is (och ja, je weet wel…)

Groetjes Mim (zal ik em maar gebruiken dan?)