Carina

vandaag jarig is

van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!
en maak er een mooie dag van.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Gefeiiciteerd Carina!
Hoop dat je een fijne dag hebt.
Groetjes Maaike

Lilypie 1st Birthday Ticker" border=0>" border=0>

Lilypie 4th Birthday Ticker[/img][/img]

GEFELICITEERD!

Maak er een leuke dag van!
Ben je al een beetje verwend?

Groetjes Mim

Hartelijk gefeliciteerd meis, wens je nog een heleboel toffe jaren. ( miste je al op ikkeben )

gefeliciteerd en een fijne dag gewenst

Gefeliciteerd!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

carina van harte gefeliciteerd meid .en ik denk dat je er wel een leuke dag van gemaakt heb .nog een fijne avond .alan en de kids ook gefeliciteerd met jou he

groetjes marielle mama van
10-10-01

Ha die Carina,

Ik lees dit nu pas omdat we weg waren vandaag, maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Hoop dat het een gezellige dag was, ondanks de regen

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

hoi carina

gefeliciteerd met je verjaardag.

groetjes katinka

Gefeliciteerd!!

Groetjes Nathalie & Co

Alsnog proficiat Carina.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Ik lees dit nu pas. Ben erg druk geweest om mijn borduurstuk af te maken. Mijn vriendin uit Canada is nu in NL en komt woensdagavond bij ons en blijft slapen. Dus ik wilde 'm gewoon af hebben. En dat is dus nu gelukt. Vandaar dat ik even weer afwezig was.

Ik heb een leuke verjaardag gehad. Het was gezellig. Had zelf een cadeautje uitgezocht. Zal een plaatje straks even heel klein maken, zodat ik 'm kan laten zien. Gaan zo shoppen in Harderwijk.

Bedankt voor jullie wensen.

Fijn dat het zo’n leuke dag was!

Enne…ik zit er toevallig net over te denken om met de kids naar Harderwijk te gaan (aaltjesdag)

Wij zijn niet voor de Aaltjes dag gegaan, maar voor de boodschappen en ook nog naar Blokker, Xenos en zo geweest.

Ben je nog gegaan?

Ja, ben nog geweest met de kids met de bus.
Poeh, heet joh!
En druk, zooooo
Maar wel gezellig
Alleen Steef was nog best moe van afgelopen week (vakantie + gisteren mini-meet met Astrid)
Dus niet al te lang geweest (3 uurtjes)

Wat was er zoal te doen dan en waar? Ze hadden de weg naar dolfinarium afgesloten, dus ik neem aan ergens daar was er van alles gaande.

Ja, er was echt van alles te doen.
Mega gezellig
Braderie, wedstrijd mooiste vrachtwagen, overal live muziek, springkussen, er stond een vliegtuigje namens het Aviodrome, kids mochten op zo’n echte legerauto iets doen (weet ff niet hoe dat heet hoor )
Nou ja, in ieder geval teveel om op te noemen!

Klinkt leuk. Misschien dat we volgend kunnen gaan. Kunnen gewoon de fiets nemen.