Campingbedje

Ja, het moet er nu maar eens van komen, een campingbedje aanschaffen.

Mijn schoonouders hebben er 1, en die gebruikten wij altijd, maar ik wordt nu gek van het gesleep, dus we moeten er zelf maar eens 1 kopen.
We willen er alleen niet teveel geld aan uitgeven!
Welk campingbedje hebben jullie, en is hij aan te raden (en evt. kosten)?

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Wij hebben die van Bambino (kruidvat) en was destijds in de aanbieding - 29,95
Ons bevalt hij prima. Enige nadeel is dat er geen wieltjes onder zitten waardoor het gesjouw een stuk minder zou kunnen worden.

Als Seth bij mijn schoonouders slaapt, zit er een gewoon matras in, maar als we hem ergens mee naartoe nemen, slaapt hij inderdaad op dat dunne dekje.

Heb hem er nog nooit over horen klagen
Dus ik heb niet het idee dat hij het erg rot vind liggen, die gaan we dus niet aanschaffen (en scheelt weer 20 euro)

Die van het kruidvat is zeker 1x in de zoveel tijd in de aanbieding?

Liefs, Anne

Die van Kruidvat hebben we twee jaar geleden als kraamkado gekregen, was toen inderdaad een aanbieding. Als hij hier wordt gebruikt voor bijv. een logeerpartijtje bij ons thuis, dan komt er nog een tweede matrasje in. Nemen we het bedje mee, dan ligt ie gewoon op het ‘zachte’ plankje en daar is geen verhoging oid door te voelen. Hij ligt er prima op, gewoon hoeslakentje er omheen, moltonnetje er onder en hij vindt het wel best.

Wat ook handig is is een extra pootje in het midden tegen het doorzakken.

Ik zie nu online bij Kruidvat

25 euro!

Moet je wel van limegroen houden, maar hij is mooi. Die kleur hebben wij nl. ook. Ze hebben er nog maar zes, dus moet je snel zijn

Even de link erbij is misschien wel net zo makkelijk

Gewijzigd door - Freubeltje op 30 Jul 2010 13:57:48

Wij hebben die van prenatal. Was rond de 50 euro ofzo? Die van kruidvat ziet er ook prima uit trouwens, mooie kleur ook.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

wij hebben van topmark een campinbedje, was maar 30 euro! gewoon in google intikken. Is echt een heel fijn bedje en niks mis mee. ik zou er wel een campingbed matras bij bestellen dat ligt een stuk prettiger…geloof me.

wat jij trouwens zegt he, over dat dunne ding, hij klaagt er misschien niet over maar het is echt niet goed voor zn rug

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100613/zL2b.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/dDvRp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 30 Jul 2010 14:14:47

weet even niet meer wel merk ik heb, maar heb er nog wel een vraagje over. Wanneer kunnen ze er niet meer in? Ben nu bij mijn moeder, en bo ligt dus in camping bed nu te slapen, maar mijn moeder is bang dat hij op 1 van de randen gaat leunen, en dat het ding om valt. Ik weet niet of dit moeglijk is, en of dit dan ook zo snel gaat, maar weten jullie daar wat meer van? Bo is inmiddels wel 92 cm, en zo rond de 14 kilo, weeet niet of dat ook van invloed is?

liefs woezel

Ik zou hem nu niet meer aanschaffen Anne eerlijk gezegd. Hoe lang doe je er nog mee?

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

@Bakmama, zie je, dat dacht ik dus ook al, ik ben er ook niet bang voor, maar mijn moeder zegt de hele tijd, ga nou even kijken, strks valt hij er uit (toen hij nog niet sliep) hij was namelijk lekker aan het kletsen in bed voor dat hij in slaap viel , dus was mijn moeder bang dat hij dus zou staan en tegen de rand aanzou leunen, en dus het bedje omver zou vallen. Ik kan dus in ieder geval nu in alle eerlijkheid tegen haar zeggen dat ze hier niet bang voor hoeft te zijn!!
Heb je trouwens mij mail gisteren nog gehad?

liefs woezel

@Bakmama: ik ben jou naam vergeten en ik vroeg al eerder of ik jou nou in hyves had en onder welke naam maarre idd dat ligt voor geen meter. duw er maar is zachtjes met je hand op dat is knoerhard, en bedenk dan dat je zelf ook zo’n houten bodem hebt waar een dun laagje zacht op ligt…
als je te lang op een houten stoel zit krijg je ook een houten kont dus haha met zo’n matras…nee dankje feestelijk.
toen ik nog geen extra matrasje had deed ik strandlakens eromheen
maar goed Rico kwam in de trek en gooi fase dus die lag er vaker uit dan in… en dan maar brullen

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Dat bedje ziet er goed uit, Freubeltje!
Hij is alleen maar tot 14 kg, dus ik weet niet of ik dat moet doen…
Seth is nu 11 kg.

@Mirema: Ja, het is een beetje laat, maar als we 's avonds Seth even bij vrienden op bed leggen is het zo lastig!
Bovendien, als er ooit een tweede komt, kan die er weer in

Liefs, Anne

Ik ga vanavond even surfen op internet, en anders kopen we hem gewoon!
Ik neem aan dat als hij 15 kg is, hij er niet ineens doorheen zakt

Heb ook even Seth zijn groeicurve doorgetrokken, en volgens dat ding zou hij pas met 2,5 jaar 14 kg wegen, dus dat komt wel goed dan.

Liefs, Anne

Dat maximale gewicht is denk ik ook voor het plankje, dat dat niet doorbuigt. Maar met een extra matrasje is dat weer te verhelpen Dan wordt het gewicht weer wat meer verdeeld.

Koelstra blijkt ook een goede te hebben en die ziet er ook erg degelijk uit. Maar zal wel gelijk flink wat duiten meer kosten.

Maar inderdaad, het werd al eerder gezegd: hoe vaak denk je hem te gaan gebruiken? Want stel dat hij ook goed slaapt in een groot bed? Dan kun je net zo goed een opvouwbaar bedhekje kopen en dat meenemen als je naar bijv. vrienden gaat. Die vinden het vast niet erg als hij in hun bed slaapt?

Nou, ik heb nog even verder gesurft, en heb nog een ander bedje gevonden. Die goedkoper uitviel dan die van de kruidvat (daar kwam 10 euro verzendkosten bij:-O) Het is een gokje, maargoed… ik verwacht dat hij er gewoon in kan slapen

Link:
http://www.babypark.nl/travelcot-ethnic.html

Ik heb echt nog geen idee wanneer we hem over gaan doen in een ander bed. Nu voorlopig nog niet, want ik ben bang dat hij zijn hele kamer sloopt Maar ik ben helemaal blij met de aankoop, haha!

Bedankt voor het meedenken!
Liefs, Anne

Ziet er ook prima uit. En ach…uiteindelijk hebben ze allemaal hetzelfde doel: een lekker nachtje voor Seth. En of het bedje dan bij Kruidvat, bij Babydump of bij Babypark vandaan komt…slapen doet ie toch wel (neem ik aan)

Belachelijk dat er bij Kruidvat een tientje aan verzendkosten bij kwam trouwens…

ik heb een bedje van Koelstra gekocht op Markplaats voor 25 euro en echt zo goed als nieuw (nieuw zijn ze geloof ik 80 euro), mooie kwaliteit dus dat hij 2e hands is is echt net erg want ze zijn bij onverwoestbaar, klapt heel makkelijk in en is ingeklapt heel klein.
Er zit een rits in het voetenend dat mocht je kindje ouder zijn en al in een groot bed slaap kan hij er zelf in en uit, ik heb geen idee tot hoeveel kilo hij belast mag worden maar ik denk dat tot 20 kilo zeker moet kunnen.

Haha, jup… allemaal voor hetzelfde doel hè!

Ja, ik vond dat tientje een beetje te gek worden, inderdaad!

Liefs, Anne

Wij hebben een Kooistra bedje van de Prenatal. Toen wij hem kochten waren die in de aanbieding. Geloof iets van 50 eur. Maar hij is zijn geld echt wel waard, want Tim heeft er al heel wat uurtjes in doorgebracht. Hij is erg makkelijk mee te nemen, dus als wij naar vrienden ofzo gaan dan slaapt hij er heerlijk in.

Het bedje wat je nu hebt gekocht ziet er prima uit Anne.

Groetjes,
Sandra