Hey meiden, wij gaan naar center parcs deze zomer en vroeg mij af hoe jullie dat doen of jullie ervaring hebben met de bedjes daar! Nu lees ik wel dat center parcs kinderbedjes heeft, maar zijn dit ledikantjes of echte junior bedden. Raden jullie mij aan om een campingbedje mee te nemen? We gaan naar de Huttenheugte deze zomer.
Bedankt. Groetjes Carolien
Campingbedje mee of niet?
Hoi carolien, ik zou zeggen neem je eigen campingbedje maar mee. Wij zijn daar ook geweest en het zijn van die ouderwetse jaren 70 campingbedjes, helemaal niks dus. Bij al die center parcs parken heb je van die ouderwtse dingen. Veel plezier daar.
Gr Patries
Als het goed is, hebben ze bij die parken gewoon ledikantjes. Althans, zo zijn wij dat bij Landal gewend. Niet dat ik zo’n bedje ooit gebruikt heb, want ik had onze kindjes liever in hun eigen frisse campingbedje.
Groetekes, Sje
@sje, Nee die hebben ze er niet, bij alle center parcs waar wij zijn geweest hadden ze die ouderwetse. Ik neem ook altijd mijn eigen bedje (voor de kidz dan mee), eigenlijk om dezelfde reden als wat jij zegt.
Gr Patries
Oh bjek, hebben ze daar die ouderwetse nog. Nee, dan zou ik inderdaad helemaal eigen campingbedje meenemen.
Wij zijn ooit eens in een park geweest waar zo’n campingbedje klaarstond in de berging van dat huisje. Je wilt niet weten hoe de zijkanten van dat bedje eruit zagen. Geen idee welke snottebellen-babies daar allemaal tegenaan hadden gelegen maar ik was in elk geval bij dat we ons eigen bedje bij ons hadden!
Groetekes, Sje
Tis precies zoals je zegt, staat in de berging klaar en viiiiieeeeesssss. OH bah in geen duizend jaar dat ik mijn kind in zoiets leg. Ik had altijd van die glorix hygiene doekjes bij me, want de kinderstoel die gebruikte we wel altijd, maar eerst nadat mama hen helemaal uitgesopt had, en dan kwamen die doekjes er nog achter aan.
Gr Patries
Hahaha, dat deed ik inderdaad ook altijd, die kinderstoel afsoppen! Te vies om aan te pakken.
Op een gegeven moment hadden mijn ouders een heel handig inklapbaar kinderstoeltje gekocht voor als de kindjes bij hen waren en dat namen we dan voortaan altijd mee als we op vakantie gingen. Hoefde ik bij aankomst niks meer af te soppen!
Groetekes, Sje
Wij zijn vorig jaar naar Centerpars geweest Carolien, en ze hebben er alleen maar een campingbedje… met een hele dunne matras… Noah kon en wou er absoluut niet slapen toen.
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
Wij zijn begin juni voor de tweede keer in CP Erperheide geweest, das Belgie ( mss dat het daar aan ligt) en daar hebben ze gewoon nieuwe houten ledikantjes! Dus echt gewoon goede bedjes, die je thuis ook zou kunnen hebben met ook nog een goed matrasje erin. Ik neem altijd voor de zekerheid mijn eigen bedje mee maar heb hem in Erperheide nooit nodig gehad. Wel leg ik dan de Areosleep nog op dat matrasje, is lekker vertrouwd en safe
Misschien kun je even contact opnemen met het park waar je heen gaat? Of gewoon voor de zekerheid meenemen en dan wel zien hoe of wat.
Wij zijn een keer een weekendje weg geweest toen Seth 7 weken was. Toen hadden we geen bedje bij ons, maar het was inderdaad zo’n ouderwets inklapbedje!
Liefs, Anne
Wij zijn net twee weken op Ameland geweest en daar hadden we ook campingbedjes van het park. We hadden wel twee matrasjes mee ( hun eigen) dat ligt wel beter voor 2 weken dan een dun campingbedmatrasje. En wat frisser idee! Nam wel wat plek in maar ze pasten in de skibox op het dak De auto zakte bijna door zijn voegen van alle kinderspullen die we mee hadden…
Okee, bedankt meiden, ik had al zo’n vermoeden. Ik neem dus ons eigen campingbedje mee.
Bedankt.
groetjes carolien
Wij nemen ook altijd onze eigen spullen mee. Ik vind het af en toe te vies voor woorden in die parken. Schandalig maar ja… Ik laat mijn kind in ieder geval niet in zo’n bedje slapen!
Groetjes Bianca
Wij hadden dan denk ik geluk, …bij ons waren de bedjes brandschoon hoor… die eigen matrasjes had ik meer mee voor het comfort… maar ja dit park bestaat pas een jaar dus de bedjes zijn dan nog erg nieuw.
Gewijzigd door - Linette1 op 28 Jun 2010 14:20:21
Hoi,
Wij namen altijd ons eigen bedje mee en gebruikte het bedje van daar als box.
groetjes.
Al hebben ze bij centre parcs ook speciale baby/ kinderhuisjes. Daar heb je een vast ledikant en niet een campingbedje.
groetjes
lon106
Neem je eigen spullen maar mee. Wij zijn vorig jaar ook naar CP geweest. Ik vond het bedje niks. Niet stevig, wel van hout. Maar doordat hij natuurlijk zovaak uit en inelkaar wordt gezet is de stevigheid er echt wel wat vanaf.
Persoonlijk vind ik het ook een stuk schoner als je je eigen spul mee neemt. Ik weet wel dat er op de volwassen bedden ook genoeg dingen gebeuren en dat iedereen er maar op slaapt. Maar kleintjes lekken nog wel vaker door, of geven over.
Ik neem dus altijd voor onze meid een eigen bedje en matras mee.