Camping

wij waren vrijdag lekker naar de camping op harskamp geweest heerlijk weer alleen veel wespen ben er weer door een gestoken .en tanja en ik hebben daar heerlijk gezwomen tanja deet bommetje en ze had een lol er om of mama nat spetteren we waren bij kennisse op de camping en savonds hebbben we gebarqou tanja heeft zeg prima vermaakt met die kinderen en de speeltuin natuurluk

groetjes marielle mama van tanja

Ja die wespen, daar worden wij ook niet echt blijer van. Maar ja. Wel lekker hoor en dan gisteren ook weer zo`n lekkere dag. Nou zo krijg jullie de vakantie wel heel gezellig om.

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

ja we hebben er net een week op zitten nog twee te gaan nou met dit weer gaat dat vast wel lukken .

Ja het weer zit inderdaad wel lekker mee he. heel veel plezier, dat jullie nog maar veel van die leuke mooie dagjes mogen beleven dan.

dankje wel astrid verslavent he dit forum hiihihihihihihi

Joh, wat een lekker weer om op een camping te zit, lekker genieten van het buitenleven!

Jakkie een wespensteek. Hopelijk geen last meer van, want je hoort wel eens dat ze nog een paar dagen daarna nog zeer kunnen doen. En je zult nu wel een fobie voor wespen hebben gekregen misschien. Hoe moet je dat eigenlijk behandelen? Uitzuigen? Wat smeer je erop? Ik heb wel eens gehoord dat oorsmeer goed is bij een of andere insektenbeet maar ik weet niet meer welk insekt. Of niets erop smeren?

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

nou ik had er niks op gesmeerd ,maar met zo n speciaal spuitje trek je het gif er uit. heel handig, en daarna jeukte het nog wel maar nu niet meer.maar ik ben blij dat ik het had en niet tanja vindt ik veel zieliger maar goed het is voorbij

groetjes marielle mama van tanja ps ja ik heb dat ook wel eens gehoort over oorsmeer maar waar percies het voor is weet ik niet meer

zover als ik weet is het eerst uizuigen en dan wordt er vaak ook azijn op gesmeerd.
En JAJAJAJAJAJA dit forum is heel verslavend, mijn pc staat inmiddels de hele dag aan en als ik effe langsloop en tijd heb dan schrijf ikke weer effe wat. HAHAHA ben erg blij met jullie gezelschap

en wij met jou hoor lekker gezellig kletsen met elkaar moet kunnen