Cadeautjes verjaardag 4 jaar

even een vraagje, we zitten met moeite een cadeau te verzinnen,voor charissa haar verjaardag van mijn ouders en van mijn oma. Ze krijgt van ons een fiets, van me zus een poppenbed kinderwagen en popenstoel. Van me schoon ouders en broer en zus een dora ontdekkings spel en dora schoolspullen.Dus vandaar vraag ik tips.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Misschien kleertjes voor de pop??

Groetjes,

Michèle

keukentje voor bij de poppen die heb je in alle prijssoorten of een fornuisje

Liefs Michelle

[img]http://lilypie.com/pic/2009/07/03/MIny.jpg" width=“60” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lbym.lilypie.com/x5XMp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” />

[img]http://lilypie.com/pic/2009/07/03/oXtM.jpg" width=“80” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb1m.lilypie.com/zksZp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” />

keukentje heeft ze al en een winkeltje ook. Kleertjes zou wel leuk zijn alleen heeft ze meerdere poppen eigenlijk gewoon simpele is dus wel weer erg moelijk kleertjes uitzoeken.

een thee servies?Nina vind dat nu al geweldig. Dan gaat ze met haar koffie karretje koffie uitdelen met suiker en melk aan mij en de knuffels. Ze doet dan ook net alsof de koffie warm is en waarschuwt de knuffels hiervoor! En o jee als de knuffel knoeit dan wordt ie in de hoek gezet.hahahahaha

Een kleine stofzuiger of wasmachine voor poppekleertjes?

Klei ?
spelletje memorie, lotto of kwartet of ander speel voor deze leeftijd?

knutselspul?
groetjes chantal

Chantal

denk inderdaad dat het knutselspul enzo wordt ze heeft al zo veel. Allemaal al voor haar vorige verjaardag gehad.

Misschien puzzles, bad/douche speelgoed, schooltas, schoolbord met krijt… Pff inderdaat moeilijk iets te verzinnen! Op die leeftijd hebben ze vaak ook al zo veel… Succes!

Lilypie

Lilypie

Hoi,

Wij wisten het ook even niet. We wilden haar eigenlijk een grote trampoline geven maar het bleek niet zo goed te passen bij onze tuin. Na veel heen en weer hebben we gekozen voor een trampoline met een doorsnede van 1,50 mtr. De staat laag bij de grond met toezicht ook met zijn tweeen op kunnen. Onze dochter vond het helemaal geweldig.

groetjes

lon106

een babyborn pop wel prijzig maar heel veel bij te krijgen en hij blijft want mijn dochter van bijna 19 heeft hem ook nog dus is echt een pop die blijft

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

zo’n soort leerlaptop voor kinderen? mijn broertje van 3,5 heeft er heel veel aan, hij leert er engels door en tellen en letters enzo. je hebt ze van allerlei soorte zoals dora cars enz enz…

XXX-

ze krijgt een baby born die is nu bij de kruidvat 25 euro duis mijn moeder gaat er morgen om openingstijd gelijk heen hihi

leuk!!! maar nieuwe reclames gaan altijd pas dinsdags in he, weet niet of het een nieuwe folder is

Liefs Michelle

ja nieuwe folder alleen ligt alles al wel in de schappen via inetrenet was die al uitverkocht dus mijn moeder is morgen de eerste

Leuk idee, hoop voor jullie dat hij er nog is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

jippie ze heeft hem, nu kan ze van mijn oma wat baby born spullen krijgen

gaaf zeg dat ze hem heeft hier krijg je het echt niet mee, ja voor de normale prijs maar niet voor de aanbiedingsprijs (zeikers )

En wat ik indd heel fijn vond van de baby born met sinterklaas enzo werd het vaak ook gelijk een stuk makkelijker

Nu moet ik wel zeggen madelon speelde er ook echt veel mee dus dan ben je eerder geneigd de andere spullen erbij te kopen

Liefs Michelle

kei leuk brenda babyborn!
lieke heeft er ook een, die heb ik toen gekocht toen mirte geboren werd!
je hebt er heel veel leuke spulletjes van die je erbij kan kopen!
Lieke speelt hele dagen met babyborn.
mijn moeder wist ook niks te kopen voor haar verjaardag en kocht het babyborn paard! ze is helemaal weg van paarden omdat oma paarden heeft natuurlijk.
Dus het babyborn paard as wel toepasselijk en daar zijn al wat baterijen in versleten! hahhaha
hopen dat charissa het ook leuk vindt!

groetjes gytha

Komt helemaal goes, mijn oma vond een fietstoeltje wel leuk van babyborn, omdat ze ook een fiets krijgt hahaha. Wat krijgt die een top verjaardag