Cadeautje voor 50 jarig huwelijk

hoi allemaal,

mijn opa en oma (lieke’s super opa en oma) zijn 24 mei 50 jaar getrouwd.
Nu wilde we een orgineel cadeau geven van Lieke, iets persoonlijks.
Hebben jullie misschien een iedee???

alles is welkom aangezien ik niet zo fantasie rijk ben hihi

groetjes gytha

een etentje met ze alle of een feesie .of een mooie gezins foto

groetjes marielle mama van tanja

foto’s doen het altijd goed natuurlijk… op canvas bijvoorbeeld, mooie zwart-wit foto.

eeuuhhhh. Een weekend in een huisje met zn alle? Maar dat kost natuurlijk wel wat. Of een dagje weg? Al zullen ze wel op leeftijd zijn!! Dus dan is dit niet echt een goed idee.

Een mooie verftekening (vingerverf) is ook altijd leuk!
Ik heb Luca grote blikken laten verven. Eerst gekleurd papier eromheen gedaan Hij het mooi versierd, ik er plakplastic eromheen, ook aan de binnenkant. En dan samen een plantje uitzoeken. Helemaal leuk!!

Zal nog eens verder denken!

Lilypie Expecting a baby Ticker

nou we hebben die dag al een groot feest gepland, en inderdaad een etentje.
Nu wil ik dus lieke iets laten geven die tekening met vingerverf ljkt me wel een leuk iedee.

verder nog iemand iedeetjes?

gr gytha

of zo cavas doek kopen bij de v en d die door lieke laten beschilderen

foto lijst met mooie tekening en een mooie foto erbij

weet niet of er meer kleinkinderen zijn maar dan met zijn alle op de foto

een dekbed overtrek en dan met textiel verf laten doen door lieke

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Je kan van die blikken kopen met een soort cement en dan haar voet en hand afdruk inzetten.
Is ook erg leuk !!!
Heb voor mijn moeder toen die 50 werd een foto in een goudenplaatje laten drukken, ze werd er helemaal emotioneel van. Maar mischien hebben ze al veel sieraden.

Liefs Angelique mama van Daimy

http://b1.lilypie.com/cowPp1.png"%20alt="Lilypie%20Eerste%20Verjaardag%20Ticker"

Erg leuk, heel simpel, orgineel en nog nuttig ook ( waar oudere mensen ook van houden )

Speciale textiel viltstiften kopen en een set effen lichte kussenslopen en deze door Lieke persoonlijk laten opfleuren speciaal voor haar super opa en oma.

Is dat wat ?

Ik had zo voor vaderdag ooit eens een dekbedovertrek gemaakt met uitgeprinte fotos van ons allemaal op speciaal strijkpapier, de kussenslopen heb ik toen heerlijk laten bewerken door onze lieverdjes en o o o wat slapen we heerlijk ! Ik zal eens zoeken want fotos daarvan moeten hier ergens staan. Als je weet dat ze een dekbed gebruiken dan kun je dat ook doen met die foto`s, maar de meeste oudere mensen zijn nog van de ouderwetse wollen dekens.

Ik ga even op zoek naar foto`s voor je, tot zo !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Hebbes, maar dat is alleen van het dekbedovertrek, niet van de bijbehorende kussenslopen die de kinderen zelf hadden opgefleurt met speciale stiften.

http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=12&NewsId=2067

Dat was erg leuk ja, dat dekbedovertrek! Ik heb dat opstrijk-printpapier gebruikt om een T-shirt te bedrukken voor de eerste vaderdag van mijn man.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 26 Mar 2008 19:04:19

Dit was het t shirt opstrijkpapier gekocht bij de Bruna en nu na een aantal wasbeurten zit het er nog steeds tof op.

Als je opstrijk-printpapier koopt kijk dan wel even voor welke soorten printers het geschikt is. Zou zonde zijn als je het verkeerde koopt en je printer naar de knoppen helpt.

Groetekes, Sje

Hey asje,

Gaaf iedee zeg!! Aleen ja die grutjes haha slapen onder een deken met laken.
Maar kan ik dit ook met kussensloop doen??
Lijkt me we super gaaf.

En wat is die van jou mooi zeg jij zult lekker slapen.

Groetjes GYtha